کد خبر : 16795
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

اعضای فعلی شورا باز چه نقشه‌ای برای شهر کشیده اند؟!/ آیا سرپرست را هم در این 3 هفته پایانی عمر شورا عزل می کنند؟!

اعضای فعلی شورا باز چه نقشه‌ای برای شهر کشیده اند؟!/ آیا سرپرست را هم در این 3 هفته پایانی عمر شورا عزل می کنند؟!

چرا این اعضای فعلی شورای شهر در این 4 سال عمر شورایی خود، هیچگاه نتواستند بر رای خود تا آخر بمانند و بعد از مدتی گزینه انتخابی خود را با خیال آسوده برکنار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بعد از آنکه جلسه 199 شورای اسلامی شهر رشت یعنی یکشنبه هفته گذشته به دلیل حواشی ناشی از عزل سرپرست فعلی شهرداری رشت به حد نصاب نرسید و لغو گردید، شنیده ها حکایت از آن دارد که فردا نیز برخی اعضای شورا در نظر دارند در جلسه ای غیر علنی موضوع تغییر سرپرست شهرداری رشت را مطرح و گزینه جدیدی را انتخاب کنند.

فارق از ضعیف یا قوی بودن جمشیدپور در اداره شهر رشت، اما نکته اینجاست که چرا این اعضای فعلی شورای شهر در این 4 سال عمر شورایی خود، هیچگاه نتواستند بر رای خود تا آخر بمانند و بعد از مدتی گزینه انتخابی خود را با خیال آسوده برکنار کردند. این بار نیز گویا قصد دارند سرپرست 2 ماهه شهرداری رشت را در این 3 هفته پایانی عمر شورایی خود عزل و فرد دیگری را به عنوان سرپرست انتخاب کنند.

بدیهی است 3 هفته دیگر هم که شورای جدید و پنجم شهر رشت بر سر کار آمد، گزینه شورای قبلی را نپذیرفته و خود تصمیم دیگری برای سکانداری شهرداری خواهند گرفت!

با این روند باید نام رشت و اعضای شورایش را در کتاب گینس ثبت نمود که ثبات مدیرتی را به معنای واقعی در شهر به نمایش گذاشتند!

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار