کد خبر : 68668
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400- 13: 17

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان:

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان بیمه تکمیلی می شوند

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان بیمه تکمیلی می شوند

حجت الاسلام رضوانی نژاد از اجرای طرح بیمه تکمیلی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با همکاری صندوق ذخیره بسیجیان همزمان با دهه امامت و ولایت خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» از اجرای طرح بیمه تکمیلی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبرداد و اظهار داشت: این طرح با هدف حمایت از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری که در سنگر مساجد در حال فعالیت هستند، اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه همزمان با ایام عید غدیر اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیمه تکمیلی می‌شوند افزود: این طرح در راستای ایجاد تسهیلات درمانی برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و بهره گیری از تسهیلات بیمه درمان تکمیلی صندوق ذخیره بسیجیان است.

وی به مزایای طرح مذکور اشاره کرد و بهره مندی از کلیه خدمات بیمارستانی، بستری، جراحی، زایمان و آزمایشگاهی و پاراکلینیکی تا سقف ۴۵ میلیون تومان را از جمله این مزایا برشمرد.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه بالغ بر ۶۱ هزار نفر عضو ۹۳۲ کانون فرهنگی هنری مساجد سراسر گیلان هستند تصریح کرد: حق عضویت این بیمه صرفا سرپرست خانوار به‌عنوان اندوخته به مبلغ ۲۶۰ هزار تومان است که حق بیمه پرداختی  برای هر یک از اعضای تحت تکفل با ۹۰ درصد تخفیف ماهانه  ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان و در مجموع سالانه ۱۵۳ هزار تومان خواهد بود.

وی امکان استفاده آنلاین با کد ملی از کلیه مراکز طرف قرارداد، فاقد دوره انتظار بودن و استفاده بلافاصله پس از تایید ثبت‌نام، رایگان بودن فرزند سوم به بالا از هزینه بیمه، رایگان بودن برای مزدوجین در سال اول را از دیگر مزایای بیمه تکمیلی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برشمرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساحد گیلان اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از چگونگی عضویت در این طرح به سایت ثبت نام در پیام‌رسان روبیکا به آدرس  https://rubika.ir/joing/BEGECCBE0VHBXECRXMASRLRERFUTDFXB مراجعه کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار