کد خبر : 60835
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399- 12: 11

مدیرکل مدیریت بحران گیلان:

اعطای وام کم بهره به ساکنان در حریم رودخانه‌های گیلان ضروری است

اعطای وام کم بهره به ساکنان در حریم رودخانه‌های گیلان ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه افراد آسیب پذیر جامعه در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند، گفت: این افراد می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای جابجایی بهره مند شوند.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای برف امسال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مسئولیت کلی در خصوص مقابله با بحران را بر عهده راهداری استان است و همه امکانات را نیز در اختیار راهداران قرار داده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ دستگاه در اختیار راهداری استان است، بیان کرد: در مجموع دو میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب از استان در جریان برف اخیر برف روبی شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای آسیب‌های حوزه کشاورزی پرداخت شده است، عنوان کرد: امسال ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسیب‌های حوزه کشاورزی پرداخت شده و قرار است که از این پس خسارت‌ها به صورت بیمه پرداخت شود.

مرادی با اشاره به اینکه نقاط ضعف استان در خصوص بحران‌های مختلف را در قالب برنامه‌های مدون شناسایی شده است، بیان کرد: در ۵ ماه اخیر، بانک اطلاعاتی استان در حوزه بحران را تکمیل و نقاط آسیب‌پذیر را نیز شناسایی کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان افزود: اکثراً افراد آسیب پذیر جامعه در حریم رودخانه‌ها سکونت دارند لذا اعتبارات بنیاد مسکن استان را در این خصوص تعریف کرده و افراد ساکن در این مناطق می‌توانند از این اعتبارات و وام‌های کم‌بهره جهت جابجایی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار