کد خبر : 12640
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

اعلام اموال کاندیداها باعث تخریب می‌شود

اعلام اموال کاندیداها باعث تخریب می‌شود

دبیرکل حزب کارگزاران گفت:‌ اینکه افراد به عنوان نامزد بیایند و لیست دارایی خود را اعلام کنند نوعی کار تبلیغاتی است و از نظر ما جنبه تخریبی دارد.

به گزارش گیلانستان، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در نشست‌خبری‌ که امروز در ستاد روحانی در یوسف‌آباد برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مبنی بر پیشنهاد یکی از کاندیداها(محمدباقر قالیباف) درباره اعلام دارایی‌های نامزدها در مناظره سوم  و اینکه آیا شما حاضر هستد به عنوان حامی حجت‌الاسلام روحانی و از سیاسیون شاخص حزب کارگزاران اموال خودتان را علام کنید تا انگیزه‌ای برای کاندیداها برای اعلام دارایی‌هایشان باشد؟ گفت:   اگر شما دارایی‌های خود را اعلام کردید بنده نیز قطعاً اعلام خواهم کرد.

خبرنگار تسنیم به او گفت که اگر ایشان آمده باشند می‌توانیم در یک نشست خبری لیست اموالمان(هم بنده هم شما) را به همه اعلام کنیم.

وی افزود:‌ در خصوص اموال و بخش قانونی اعلام این اموال هر نامزد در صورت پیروزی وظیفه دارد به قوه قضائیه لیست اموال خود را اعلام کند  اما اینکه افراد به عنوان نامزد بیایند و لیست دارایی خود را اعلام کنند نوعی کار تبلیغاتی است و از نظر ما جنبه تخریبی دارد،  البته دانستن این اطلاعات برای مردم جذابیت دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه حزب شما در نهایت چه تصمیم درباره کاندیدای خود آقای جهانگیری خواهد گرفت و آیا آقای جهانگیری در نهایت به نفع آقای روحانی انصراف می‌دهند یا تا آخر در صحنه خواهند ماند؟ گفت:‌ جهانگیری خودش اعلام کرده آمدنش به منظور دفاع از کارنامه‌ی دولت یازدهم است. آقای جهانگیری خودشان اعلام کردند و گفتند که من کاندیدا شدم که از دولت دفاع کنم به هر حال در سالهای گذشته و انتخابات گذشته نیز شاهد بودیم که برخی‌ها در میانه رقابتها انصراف می‌دهند و برخی نیز تا انتها حضور دارند.

دبیرکل حزب کارگزاران تصریح کرد: کسی نمی‌تواند ادعا کند که این رفت و آمدها بیهوده بوده است. کسی نمی‌داند شاید خدایی نکرده برای کسی یک اتفاقی افتاد فقط خدا می‌داند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار