کد خبر : 25591
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

اعلام انزجار اروپا از سیاست‌های حمایتی آمریکا نسبت به صهیونیسم جهانی/ اروپاییان ناپایداری آمریکا و صهیونیسم را دریافته‌اند

اعلام انزجار اروپا از سیاست‌های حمایتی آمریکا نسبت به صهیونیسم جهانی/ اروپاییان ناپایداری آمریکا و صهیونیسم را دریافته‌اند

محققان ضد صهیونیسم آمریکا و اروپا باور دارند مقاومت فلسطین و اتحاد جهانی در مقابل سیاست‌های آمریکایی-صهیونیستی دولت‌های مستکبر را از بین خواهد برد.

به گزارش گیلانستان، عصر سه شنبه همایش بین‌المللی امپراطوری دروغ با همکاری موسسه افق نو و سازمان بسیج رسانه استان گیلان در تالار گفت‌وگوی شهرداری رشت برگزار شد.

محقق آمریکایی ضد صهیونیسم در این همایش با بیان اینکه خودش در آمریکای تحت اشغال اسراییل زندگی می‌کند اظهار کرد: اکنون ۵۰ سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و از سیاست‌های ضد بشریت آن‌ها خسته شده‌ام.

پُل لارودی با اشاره به اینکه در آخرین حضورش در فلسطین به‌پای وی شلیک‌شده است افزود: اشغال فلسطین به مدت زیادی صورت گرفته که سکوت در مقابل آن ظلم به بشریت است.

ویی با تأکید بر آزادی همه جهانیان گفت: ما معتقدیم که هر کشوری باید به‌صورت مستقل اداره شود و برای ما فرقی بین فلسطین، سوریه و سایر کشورها وجود ندارد.

پُل لارودی با تأکید بر زندگی مسالمت‌آمیز همه جهانیان بیان کرد: ما در تلاشیم تا غزه آزاد شود و در این خصوص بیش از ۱۰ سال فعالیت‌های حقوق بشری خود را آغاز کرده‌ایم.

محقق آمریکایی دیگر ضد صهیونیسم در این همایش با بیان اینکه سیاست‌های مستکبرانه آمریکا در جهان باعث شده تا خود را یک شهروند آمریکایی نداند اظهار کرد: آمریکا و سیاست‌های ضد بشریتش من را از دو فرزندانم در فلسطین دور کرده است.

خانم گریتا برلین با اشاره به کشتار مردم فلسطین در سالروز اشغال آن سرزمین افزود: ملت فلسطین به خاطر سیاست‌های آمریکا و جامعه استکبار جهانی تحت شکنجه است.

وی با بیان اینکه اتحاد آمریکایی صهیونیستی عامل نابودی این دولت‌ها است گفت: آمریکا با سیاست‌هایی که در پیش‌گرفته جامعه جهانی را با بحران مواجه می‌کند.

محقق فرانسوی ضد صهیونیسم نیز در این همایش با اشاره به نقش تشکل‌های مردم‌نهاد بین‌المللی در ایجاد صلح جهانی اظهار کرد: من و فعالان ۲۲ کشور دنیا هدفمان از حضور در ایران اعلام انزجار از سیاست‌های صهیونیسم جهانی است.

آلن کُروِز با تأکید بر اینکه جبهه ضد صهیونیسم پیروز برد جهانی است افزود: آمریکا و اسراییل در آخر دوره حکومت بر جهان هستند.

وی با اشاره به خروج ترامپ از برجام گفت: آمریکا و اسراییل در آخر راه هستند و نمی‌دانند که در ادامه، حیات بشریت را چگونه اداره کنند.

محقق فرانسوی ضد صهیونیسم با اشاره به مقاومت ملت فلسطین علیه دولت جعلی اسراییل بیان کرد: علاوه بر جامعه اسلامی اروپاییان نیز دریافته‌اند که اسراییل و سیاست‌های آن پایدار نخواهد بود.

مسئول بسیج رسانه گیلان نیز در این همایش با اشاره به رابطه سیاسی ایران و آمریکا اظهار کرد: آمریکا از سال ۱۳۲۰ نوع ارتباط خود را با ایران تغییر داد.

محسن جعفری با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون افزود: زمانی که این قانون در ایران تصویب شد، فقیرترین کشور آن را نمی‌پذیرفتند اما این لایحه در ایران اجرا شد.

وی با اشاره به اعمال فشار و دخالت غیرقانونی آمریکا در امور ایران تصریح کرد: آمریکا با ایجاد بحران در طبس، تلاش برای ایجاد خاورمیانه جدید، ایجاد فتنه در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ و تحریم‌های پی‌درپی ازجمله دارو، تحریم‌های اتحادیه اروپا و تحریم‌های آمریکا علیه ایران همواره ملت ایران را تحت‌فشار قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه نمی‌توان خیانت‌های آمریکا به ملت ایران را پوشاند افزود: مسئول اقدامات غیرانسانی و ضد حقوق بشر در جهان سیاست‌های خصمانه آمریکا و دول مرتجع عربی هستند.

جعفری با اشاره به حماسه سوم خرداد گفت: آمریکا در زمان جنگ میلیاردها دلار برای حمله به ایران و تحت‌فشار قرار دادن ملت ایران هزینه کرد که بسیار قابل‌توجه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ کشور دنیا در جنگ عراق علیه ایران به دولت عراق کمک کردند گفت: صدام با ۱۹ هزار اسیر از کشورهای متعدد در سوم خرداد پا به فرار گذاشت و ملت ایران از شر نظامی دولت‌های مستکبران رها شدند.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم خاطرنشان کرد: گیلان حدود هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۲۲ شهید مدافع حرم دارد که در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان و دفاع از حریم اهل‌بیت هدیه شده‌اند.

جعفری با بیان اینکه آمریکا از ابتدای انقلاب به دنبال اسقاط جمهوری اسلامی و عدم صدور آن به جهان بوده گفت: علیرغم تلاش‌های استکبار جهانی انقلاب اسلامی به قلب اروپا صادرشده است.

وی شعار «مرگ بر آمریکا» را مرگ بر سیاست‌های قلدر مأبانه آمریکا برشمرد و افزود: مرگ بر آمریکا ملت ایران مرگ بر ملت شریف آمریکا نیست بلکه ایران رابطه علمی در بخش‌های مختلف با ملت آمریکا دارد.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به امنیت کشور بیان کرد: امنیت ایران مرهون رهبری دائیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج مردمی است که آن را در بین کشورهای منطقه اثرگذار کرده است.

جعفری با اشاره به آزادی کاذب در آمریکا اظهار کرد: در آمریکا آزادی، حمل بدون مجوز سلاح تعریف می‌شود و کودکان را به رگبار می‌بندند درحالی‌که ایران از این آزادی تبری می‌جوید.

وی با اشاره به سو استفاده غرب از زن خاطرنشان کرد: در همه بخش‌های نظام اسلامی ایران زنان حضور دارند درحالی‌که عزت و هویت زن حفظ می‌شود.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به خروج ترامپ از برجام تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام بزرگ‌ترین خیانت ترامپ به کشور آمریکا بود چون بازی ایران همچون بازی با دم شیر است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار