کد خبر : 45601
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398- 48: 17

اعلام انزجار اهالی ورزش گیلان از آمریکا در پی شهادت سردار دل‌ها

اعلام انزجار اهالی ورزش گیلان از آمریکا در پی شهادت سردار دل‌ها

جامعه ورزش گیلان به خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی واکنش نشان داده و شهادت مرد بزرگ ایران‌زمین را خسرانی برای صلح جهانی دانستند.

به گزارش گیلانستان جامعه ورزش گیلان همگام با سایر اقشار این استان در پی شهادت سردار رشید ایران حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی واکنش نشان دادند.

دشمنان کینه‌توز از ارزش شهادت در فرهنگ پیر خمین غافل هستند

مریم بخشی با ارسال بیانیه‌ای در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست امریکا گفته همانا کالبد آن بزرگ مجاهد حسینی بیش از این تاب روح باعظمت او و اشتیاقش به شهادت در راه خدا و اعتلای کلمه توحید را نداشت و در آستانه فرارسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا (س) آسمانی شد.

وی با بیان اینکه راه این مجاهد عزیز که راه سرخ عاشورا بوده و همیشه رهروانی بزرگ خواهد داشت، شهادت سردار مخلص و پرافتخار اسلام را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت غیور و شهادت‌طلب ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دشمنان نادان و کینه‌توز ایران و اسلام و حاکمان خیره‌سر آمریکا را از ارزش شهادت و توان آن در فرهنگ خمینی غافل و بی‌خبر دانست و افزود: عاشقان خمینی (ره) شهادت را آرزومندند و امید است همگی رهرو راه شهیدان باشیم.

انگیزه مضاعف استکبارستیزی ملت ایران با شهادت سردار سلیمانی

سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان نیز با ارسال بیانیه‌ای در واکنش به شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه گفته مزد زحمات و مجاهدت‌های ۴۰ ساله سرداری همچون او نیل به والاترین درجات الهی  است؛ شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به پیشگاه اما زمان و جهان اسلام تسلیت عرض می‌کنیم .

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان و جامعه ورزش گیلان با محکومیت حمله ددمنشانه و جنایت‌کارانه امریکا و ایادی آنان در شهادت سردار سرافراز اسلام و هم‌رزمانش گفته در پیمودن راه این شهدای عزیز سفرکرده از پای نخواهند نشست و خون این شهیدان انگیزه استکبارستیزی را در ملت همیشه درصحنه دوچندان خواهد کرد.

جبران رشادت سردار و هم‌رزمانش با کسب نشان المپیک

سارا بهمنیار، دارنده نشان طلای لیگ جهانی کاراته نیز در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفته این مرد بزرگ همواری الگویی برای مقاومت و ایستادگی ورزشکاران بوده و امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا و رشادت‌های سردارهای غیور ایرانی نظیر سردار شهید سلیمانی هستیم.

وی مقاومت سردار و هم‌رزمانش را الگویی بی‌بدیل برای ورزشکاران دانسته و می‌گوید با عزمی راسخ‌تر در مسابقات بین‌المللی به نبرد با رقبا خواهد پرداخت، نبردی که اوج آن در المپیک توکیو بوده و با کسب نشانی خوش‌رنگ پاسخ رشادت‌های سرداران رشید ایرانی را خواهد داد.

شهادت سردار سلیمانی خسرانی برای صلح جهانی

محمد رفیعی، رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان نیز با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران و مقام معظم رهبری گفته سردار ایرانی دین خود را به دنیا نفروخت.

وی شجاعت و ایستادگی سردار سلیمانی را الگویی برای ورزشکاران برشمرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی خسرانی برای صلح جهانی بوده و تروریست‌های آمریکایی برخلاف ادعای کذایی‌شان در پی جنگ‌افروزی هستند.

سردار نماد مبارزه و ایستادگی است

سعید حسنی‌پور نیز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را غیرقابل‌باور دانست و گفته سردار رشید ایرانی الگوی مقاومت، ایستادگی، مبارزه و حق‌خواهی ورزشکاران کشورمان است، شهادت مظلومانه سردار و یارانش نشان از خوی وحشی‌گرایانه دشمن مستکبر دارد.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان معتقد است شهادت ژنرال ایرانی باعث افزایش روحیه مقاومت و پایداری جوانان به‌ویژه ورزشکاران شده و ورزشکاران به‌ویژه جامعه کاراته برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی در مجامع بین‌المللی می‌جنگند.

امنیت کشور مدیون رشادت سردار و هم‌رزمانش است

محمدرضا عابدی محزون نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی اظهار کرد: جامعه ورزش گیلان، امنیت کشور را مدیون رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش می‌داند، سرداری که در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم همواره استوار بود.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش گیلان همگام با سایر اقشار مسیر پرافتخار مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا را ادامه می‌دهد، افزود: شهادت سردار سلیمانی، روحیه مبارزه‌طلبی در جامعه را افزایش داده و ورزشکاران با پاسداشت یاد و خاطره شهید رشید اسلام در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد.

قهرمان اسبق کاراته جهان با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی جوانان است، گفت: ورزشکاران ایرانی به‌ویژه قهرمانان گیلانی همواره با الگو قرار دادن سرداران رشیدی نظیر شهید سلیمانی در رقابت‌های بین‌المللی نبرد کرده و افتخارآفرینی می‌کنند.

جامعه ورزش گیلان در فضای مجازی نیز با انتشار عکس‌نوشت‌هایی به شهادت سردار حاج قاسم واکنش نشان داده و انزجار خود از اقدام تروریستی امریکا را نشان دادند.

«بنویسید در کتاب‌ها، ما در خواب ناز بودیم که او رفت …، سردار امنیت میهنم شهادتت مبارک، قهرمان قهرمانان سردار دل ها آسمانی شد، سردار دوست داشتنی و محبوب شهادت حق شما بود و شیعیانت شهید می میرند» جملاتی است که در وصف سردار فاتح دلها از سوی اهالی ورزش گیلان به کار برده شد.

بازار داغ هشتک #انتقام_می‌گیریم نیز نشان از اراده پولادین ورزشکاران گیلانی در دفاع از سردار رشید کشورمان دارد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار