کد خبر : 12778
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396- 58: 11

اعلام حمایت حسینی اشکوری از رئیسی

اعلام حمایت حسینی اشکوری از رئیسی

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رئیسی را اصلح اعلام کرد و گفت: آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری در انتخابات ریاست جمهوری از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری در بیت آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت جشن میلاد امام زمان(عج) با اشاره به دلیل پویایی فرهنگ انتظار اظهار کرد: پویایی فرهنگ انتظار موجب شد طرفداران پر شور امام(ره) ایشان را نایب امام عصر(عج) بدانند.

وی، جایگاه ولایت فقیه را الهی و مشروع عنوان کرد و افزود: شیعیان اعتقاد دارند اطاعت از حکومت دینی و مخالفت با حکومت فاسد ظهور امام عصر(عج) را تسریع می‌کند و در این راستا جدایی مردم از ولایت فقیه مهم‌ترین طرح دشمن است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه عامل اصلی ایجاد امنیت کشور و جلوگیری از حمله نظامی دشمن وجود ولایت فقیه است، تصریح کرد: مقاومت و بیداری مردم و همچنین درایت مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن شده است.

میرحسینی اشکوری، ترویج روحیه رفاه‌طلبی در جامعه را از ترفندهای دشمن خواند و بیان کرد: عامل ماندگاری شیعه الگوگیری از فرهنگ عاشورا و مهدویت است ضمن اینکه گسترش روحیه اشرافی‌گری اندیشه منجی‌گری را نابود می‌کند.

وی، دین و مهدویت را محور فرهنگ جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: التزام عملی و اطاعت از ولی فقیه عامل حفظ حکومت اسلامی است و دشمن به دنبال تحریم و مسخ دین بوده و در تلاش است اسلام ناب آمریکایی را تبدیل به اسلام آمریکایی کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آمریکا قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا شکست در لبنان و فلسطین را تجربه کرده است و در این راستا تخریب علما و شکستن اقتدار ولایت را در برنامه دارد.

میرحسینی اشکوری به تلاش دشمن در جدایی ملت از رهبری در قالب جنگ نرم اشاره کرد و یادآور شد: در طول تاریخ عامل شکست حاکمیت دینی تبعیت نکردن از ولایت بود و اکنون خنثی شدن فتنه‌ها به خاطر تبعیت مردم از مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با بیان اینکه آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در انتخابات ریاست جمهوری به صراحت از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی حمایت کرده است، اظهار کرد: رئیسی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اصلح است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به تعطیلی ۵ هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی تعطیل شده در کشور اشاره کرد و گفت: شکست برجام و پرداخت حقوق‌های نجومی از موارد دیگر ناتوانی دولت است اما تهدید دین و دنیای مردم موجب شده بسیاری از علما علیه برنامه‌های دولت موضع‌گیری داشته باشند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار