کد خبر : 59714
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

فرماندار رشت:

اعمال تخلف دو هزار خودرو در شهرستان رشت

اعمال تخلف دو هزار خودرو در شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت از ثبت تخلف دو هزار خودرو در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: در چند روز گذشته مأموران راهنمایی و رانندگی و همچنین دوربین‌های ثبت تخلف دو هزار خودرو را که در بین ساعات ۹ تا چهار صبح در حال تردد بودن را ثبت و ضبط کردند.

به گزارش گیلانستان، علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت با شدت در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور مردم شهرستان رشت با توجه به قرمز بودن شرایط به‌خوبی تمامی دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و به یاری کادر درمانی استان شتافتند.

وی با ابراز خرسندی از همراهی صنوف در تعطیلی کسب‌وکار خود در این برهه حساس مبارزه با کرونا گفت: قبل از اعمال دوهفته‌ای محدودیت‌های کرونایی جلساتی را با واحدهای صنفی مهم برگزار و خوشبختانه تمامی صنوف در این شرایط سخت اقتصادی به‌خوبی اوضاع را درک و صنوف گروه‌های دو، سه و چهار کسب‌وکار خود را به‌طور کامل تعطیل کردند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان رشت با اشاره به فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف در این شهرستان افزود: با توجه قرمز بودن شهرستان رشت تردد خودرو بین ساعات ۹ شب تا چهار صبح ممنوع بوده و تمامی دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهرستان فعال و خودروهایی که این قانون را رعایت نکنند با آنان برخورد شده و جریمه می‌شوند.

فتح‌اللهی از ثبت تخلف دو هزار خودرو در سطح شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: در چند روز گذشته مأموران راهنمایی و رانندگی و همچنین دوربین‌های ثبت تخلف دو هزار خودرو را که در بین ساعات ۹ تا چهار صبح در حال تردد بودن را ثبت و ضبط کردند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار