کد خبر : 64847
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

رئیس پلیس راهور گیلان:

اعمال قانون بیش از ۷۴ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد

اعمال قانون بیش از ۷۴ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مالکان بیش از ۷۴ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعمال قانون شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تداوم اعمال ممنوعیت تردد شبانه، اظهار کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز با پلاک غیربومی و بدون مجوز تردد، یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فروردین تاکنون مالکان ۷۴ هزار و ۴۰۰ خودرو که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد رعایت نکردند اعمال قانون شدند، افزود: این تعداد خودرو معادل ۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد این جریمه‌ها مربوط به شش شهرستان بزرگ استان است، گفت: صاحبان بیشترین خودروهای اعمال قانون شده امسال، اهل شهرستان‌های رشت، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان، فومن و صومعه سرا هستند.

وی به صدور مجوز تردد برای شهروندانی که برای اهدای خون در شب‌های ماه مبارک رمضان، به مراکز انتقال خون شبانه در رشت و لاهیجان مراجعه می‌کنند نیز اشاره و اضافه کرد: شهروندانی که مجوز تردد دارند، به رغم دریافت پیامک، جریمه آنها پس از گذشت چند روز از سامانه پاک می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار