کد خبر : 59936
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399- 49: 11

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان:

اعمال محدودیت های کرونایی در ۴ شهر قرمز استان گیلان تمدید شد

اعمال محدودیت های کرونایی در ۴ شهر قرمز استان گیلان تمدید شد

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان از ادامه تمدید محدودیت ها در چهار شهر این استان با وضعیت قرمز کرونایی برای یک هفته دیگر خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد با اشاره به اینکه ادامه و تمدید محدودیت‌های در شهرهای قرمز استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان‌های تالش، آستارا و رشت و رودبار در هفته جاری نیز محدودیت‌های ترددی در آنها اعمال خواهد شد.

وی به شرایط اجرای این محدودیت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: این محدودیت‌های شامل تردد و کارکنان ادارات و دستگاه‌ها اعمال خواهد شد و در این شرایط تردد از شهرهای قرمز به سمت شهرهای نارنجی و زرد و و همچنین برعکس ممنوع خواهد بود.

جانشین رئیس مدیریت ستاد کرونا گیلان با بیان اینکه ورود به این شهرها و خروج از آنها مشمول اعمال قانون و جریمه خواهد بود، گفت: در شهرهای قرمز برای دستگاه‌های خدماتی ضروری ۵۰ درصد کارکنان و سایر ادارت نیز حداکثر تا یک سوم کارکنان می‌توانند در محل کار حضور یابند.

وی ادامه داد: محدودیت‌های ترددی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای قرمز برقرار خواهد بود از شهروندان در این شهرها درخواست می‌شود در این زمان از تردد غیر ضرور جدا خودداری کنند.

قاسم نژاد به برگه‌های تردد صادر شده در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت: این برگه‌ها برای این هفته نیز اعتبار داشته و شهروندان برای دریافت دوباره برگه تردد به فرمانداری‌ها مراجعه نکنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار