کد خبر : 31011
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

افتتاح راه آهن گیلان از نوع آزمایشی یا نمایشی؟!/ عکس یادگاری آقای استاندار با قطار! + تصاویر

افتتاح راه آهن گیلان از نوع آزمایشی یا نمایشی؟!/ عکس یادگاری آقای استاندار با قطار! + تصاویر

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه راه آهن قزوین رشت امروز با حرکت اولین قطار مسافربری به طور آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: در ماه های آتی این پروژه با حضور رییس جمهور به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، صبح امروز خط ریلی و راه‌آهن قزوین ـ رشت با حضور نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سالاری استاندارگیلان، عده ای از نمایندگان مجلس و تنی چند از مسئولین به‌صورت آزمایشی در رشت افتتاح شد.

محمدباقر دکتر نوبخت امروز (۱ آذر) در مراسم افتتاح آزمایشی خط ریلی قزوین- رشت در ایستگاه فلکده به خبرنگاران گفت: امروز برای گیلانیان روز تاریخی و خاطره ای خوش است زیرا پس از سال ها انتظار شبکه ریلی قزوین – رشت افتتاح و به شبکه راه آهن سراسری کشور متصل شد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه راه آهن قزوین رشت امروز با حرکت اولین قطار مسافربری به طور آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: در ماه های آتی این پروژه با حضور رییس جمهور به صورت رسمی افتتاح می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با تصریح اینکه دکتر روحانی نسبت به افتتاح این پروژه حساسیت بالایی دارد گفت:  رئیس جمهور تاکید بر به سرانجام رسیدن راه آهن قزوین رشت به منظور توسعه  زیرساخت های حمل و نقلی، آبادانی کشور و احساس رضایت هموطنان دارد.

وی تصریح کرد: کار ما با اتمام قطعه قزوین – رشت به تازگی آغاز شده و هم اکنون پروژه در مسیر رشت به سمت انزلی به دوشاخه تبدیل می شود که یک شاخه به بندر انزلی و دیگری به بندر کاسپین در منطقه آزاد می رود.

در زیر هم تصاویر این افتتاح نمایشی و آزمایشی را مشاهده می کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار