کد خبر : 56813
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399- 41: 17

افتتاح مجتمع توان‌بخشی، درمانی و دارویی هلال‌احمر گیلان

افتتاح مجتمع توان‌بخشی، درمانی و دارویی هلال‌احمر گیلان

مجتمع خدمات توان‌بخشی، درمانی و دارویی هلال‌احمر استان گیلان به‌طور ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس جمهور در رشت افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان، مجتمع خدمات توان‌بخشی، درمانی و دارویی هلال‌احمر استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضور دبیر کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و به‌طور ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم با تبریک یک صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر یک‌نهاد عمومی و غیردولتی است و نسبت به سایر سازمان‌ها این ویژگی را دارد که عضو یک جامعه بین‌المللی است.

محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به اینکه در هلال‌احمر کارهای مختلفی برای مردم انجام می‌شود، افزود: یکی از فعالیت‌های هلال‌احمر داروخانه‌های ما است و در همین راستا نیز امروز پروژه مجتمع توان‌بخشی، درمانی و دارویی هلال‌احمر گیلان بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال در پنج طبقه در رشت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۰۰ شعبه هلال‌احمر در استان‌ها فعالیت دارند، گفت: به دلیل مسافت زیاد روستاها با شهرها، شعب هلال‌احمر نیز با روستاها فاصله‌دارند و به همین دلیل قصد داریم خدمات هلال‌احمر را به روستاها نیز انتقال دهیم.

قوسیان مقدم با اشاره به آموزش‌های هلال‌احمر در پیشگیری از حوادث بیان کرد: آموزش‌های هلال‌احمر در مدارس، پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه انجام می‌شود و هم‌زمان آموزش‌های از راه دور نیز به‌صورت مجازی که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جمعیت از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اعضا و داوطلبان هلال‌احمر را با آموزش و سازمان‌دهی در خانه‌های هلال روستایی مستقر می‌کنیم، بیان کرد: جهت استفاده روستاییان سراسر کشور از خدمات بشردوستانه و آموزشی هلال‌احمر این هدف را عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار