کد خبر : 16090
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396- 34: 18

افتتاح ۱۱ واحد مسکونی محرومین در رضوانشهر +تصاویر

افتتاح ۱۱ واحد مسکونی محرومین در رضوانشهر +تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از افتتاح ۱۱ واحد مسکونی محرومین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در گفت‌وگویی با بیان اینکه ۱۱ واحد مسکونی محرومین امروز در این شهرستان افتتاح شد، اظهار داشت: تا کنون ۴۲ واحد مسکونی برای محرومین شهرستان رضوانشهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ واحد مسکونی در دستور کار سپاه رضوانشهر است که با افتتاح امروز، هشت واحد مسکونی دیگر باید احداث شود، افزود: برای هر کدام از واحدها بالغ بر ۲۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه احداث این واحدها با مشارکت سپاه ناحیه رضوانشهر و کمیته امداد انجام می‌شود، گفت: در راستای محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان گام‌های خوبی توسط سپاه پاسداران برداشته شده است.

قاسمی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت محرومین، تصریح کرد: قطعا مسکن استاندارد و ایمن یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر فردی است که در این میان به عنوان خادمین مردم باید با احساس مسئولیت بیشتری در راستای تامین این نیاز ضروری گام برداریم.

وی با بیان اینکه سپاه با هدف خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه احداث مسکن مددجویی را در در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان سربازان این نظام و انقلاب در خدمت مردم هستیم و خدمت رسانی به محرومین را سرلوحه تمامی امورات خویش قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار