کد خبر : 86724
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401- 53: 17

فرماندار رشت خبر داد؛

افتتاح ۲۵۲ پروژه عمرانی و اشتغالزایی همزمان با دهه فجر در رشت

افتتاح ۲۵۲ پروژه عمرانی و اشتغالزایی همزمان با دهه فجر در رشت

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۵۲ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در دهه فجر در این شهرستان گفت: اعتبار افتتاح این پروژه ها هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش گیلانستان، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با بیان اینکه عداوت استکبار جهانی برای شکست انقلاب باعث شد که از تمام توان خود در این سال‌ها استفاده کنند، اظهار کرد: گفتمان جدید ایجاد شده در انقلاب اسلامی بساط استعمارگری کشورهای غربی در منطقه را برچید.

 

فرماندار رشت با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر از تمام داشته‌های خود استفاده کردند، افزود: دشمن می‌خواهد اعتماد بین مردم و حاکمیت را کمرنگ کرده و نسل جوان را از آینده ناامید کنند اما موفق نشدند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان با برجسته کردن ضعف‌ها درصدد مخفی کردن قدرت انقلاب اسلامی ایران هستند، بیان کرد: نسل جوان به عنوان نسل مدافع حرم خارج از مرزها و برای دفاع از حاکمیت ایران جانفشانی کردند و نقشه دشمنان به هدف نرسید.

 

امام پناهی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲۵۲ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در سطح شهرستان رشت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره براری می رسند.

 

وی تصریح کرد: تعداد پروژه‌های دهه فجر امسال شهرستان رشت در مقایسه با سال گذشته از رشد ۱۱۴ درصدی و از حیث تعدادی نیز از رشد ۱۴۲ درصدی برخوردار است.

 

امام پناهی افزود: تعداد ۸۱ پروژه در حوزه انرژی، ۹۰ پروژه در حوزه عمران شهری و روستایی با اعتبار ۳۰۵ میلیارد تومان، ۱۲ طرح در حوزه صنعت با هزینه کرد هزار و ۳۶ میلیارد تومان، یک پروژه در حوزه ورزش با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به بهره براری می‌رسد.

 

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال برای هزار و ۹۳ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود که ۸۸۶ نفر موقت و ۲۰۷ نفر اشتعال دائمی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار