کد خبر : 81701
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

افتتاح ۸ طرح عمرانی ورزشی در هفته جاری/ نداشتن زمین برای تمرین شایسته قهرمانان گیلانی نیست

افتتاح ۸ طرح عمرانی ورزشی در هفته جاری/ نداشتن زمین برای تمرین شایسته قهرمانان گیلانی نیست

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه شایسته نیست قهرمانان استان زمین برای تمرین نداشته باشند، گفت: هیئت‌های ورزشی تخصصی گیلان برای استفاده از اماکن ورزشی در اولویت هستند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، جهانبخش آرمان صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اجرای ۴۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ۸ طرح عمرانی ورزشی در این هفته در سراسر گیلان افتتاح می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ۴۰۰ بسته نوشت افزار توسط جامعه ورزشی و خیران در هفته تربیت بدنی بین دانش آموزان توزیع می‌شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نشست شورای عالی ورزش و بازدید از کارخانجات تولید لوازم ورزشی و استعدادیابی از افراد از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در گیلان است.

 

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های عمرانی بیش از ۳۳ میلیارد تومان هزینه داشته است، افزود: در این مدت ۴۹ مکان ورزشی استان در روستاها تعمیر و تجهیز شده است.

 

آرمان با اشاره به اینکه اگر سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها در سال‌های گذشته به موقع افتتاح می‌شدند، اعتبارات فعلی را صرف پروژه‌های دیگر می‌کردیم، ادامه داد: برای حفظ آبرو و جایگاه ورزشی استان در سطح ملی پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دادیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه به هیچ وجه اماکن ورزشی را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنیم، افزود: اولویت استفاده از اماکن ورزشی برای هیئت‌های ورزشی تخصصی است.

 

وی با اشاره به اینکه شایسته نیست قهرمانان استان زمین ورزشی برای تمرین نداشته باشند، تصریح کرد: تیم کبدی گیلان سالن ورزشی مناسبی ندارد.

 

آرمان با بیان اینکه کاشت چمن طبیعی سردار جنگل در هفته تربیت بدنی آغاز می‌شود، گفت: زیباسازی و نصب صندلی‌های ورزشگاه نیز پس از کاشت چمن بلافاصله آغاز می‌شود و در تلاش هستیم که در کمترین زمان ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار