کد خبر : 81515
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۴

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با گیلانستان:

افرادی که با مواضع مغرضانه خود جوانان را به اغتشاش دعوت کردند باید به اشد مجازات برسند

افرادی که با مواضع مغرضانه خود جوانان را به اغتشاش دعوت کردند باید به اشد مجازات برسند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که با پخش خبرهای کذب و اخذ مواضع مغرضانه موجب تشویش اذهان عمومی شدند باید به اشد مجازات برسند.

آیت الله احمد پروایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران علیه مقدسات دینی و امنیت ملی اظهار کرد: بی شک حوادث تلخ و تأسف بار روزهای اخیر که در اتاق های فکر استکبار و منافقین و ضد انقلاب ودشمنان قسم خورده اسلام ومکتب نورانی اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و ملت بصیر وانقلابی ایران اسلامی طراحی و توسط سرکرده های منافقین ودشمنان این خاک و بوم وعده ای فریب خورده ، در برخی از شهرها اجرا شد ،موجب تکدر وخون دل خوردن خانواده های معظم شهداء و دلسوزان وعاشقان ایران اسلامی گردید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بروز این فتنه ها را بیانگر عمق کینه و دشمنی آشکار و پنهان دشمنان علیه باورها و اعتقادات پاک و حقّ ملت ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر در خارج از مرزهای ایران اسلامی طراحی و در داخل توسط عده ای فریب خورده اجرا می‌شود ولی مردم عزیز ایران اسلامی مثل همیشه صف خود را از آشوبگران و فتنه انگیزان جدا کرده و با پشتیبانی از انقلاب، ولایت و رهبری، نقشه های دشمنان را با بصیرت مثال زدنی نقش بر آب کرده اند.

آیت الله پروایی در ادامه تاکید کرد: مرگ دختر جوانی که همه ما با خبر درگذشتش غمگین و متأثر شدیم دستاویز برای عده اندکی شد تا نقشه های شیطانی وشومی که توسط دشمنان وسیلی خوردگان از ملت وانقلاب اسلامی طراحی شده بود را اجرا تا با خیال خام خود به مقاصدی پلید و نامشروع در این کشور عزیز برسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز نمود: در این میان همراهی برخی از چهره های سرشناس ساده اندیش و جاهل و بعضا مغرض، که از برکت سفره انقلاب اسلامی و امکاناتی که نظام در اختیار آنان قرار داده است به آلاف و الوف رسیده اند موجبات تألم و تأثر وغم و اندوه بیشتری شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی و ابراز همدردی با خانواده های داغدار و معظّم شهداء، این وقایع و اغتشاشات و فتنه ها را محکوم کرده و گفت: دستگاه های امنیتی و دستگاه قضایی باید قاطعانه نسبت به برخورد با عاملین اصلی این ناآرامی‌ها اعم از مجریان، طراحان، تشویق و کنندگان و همراهان سریعا اقدام نمایند.

آیت الله پروایی در پایان تاکید کرد: افرادی که با جعل و پخش خبرهای کذب و اخذ مواضع مغرضانه در فضای مسموم مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و فریب برخی از جوانان شدند باید به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/

مصاحبه: مجتبی امین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار