کد خبر : 10289
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395- 53: 20

افرادی که برای انتخابات در جریان سیاسی مقابل مطرح هستند، توانایی رقابت با روحانی را ندارند

افرادی که برای انتخابات در جریان سیاسی مقابل مطرح هستند، توانایی رقابت با روحانی را ندارند

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: بنده تا هم اکنون در جریان سیاسی مقابل، رقیبی قوی برای دکتر روحانی احساس نکردم و معتقدم افرادی که مطرح هستند، توانایی رقابت با رئیس جمهور را ندارند.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی سه فراکسیون اصولگرایان، مستقلین ولایی و لیست امید داریم، اظهار کرد: بنده در هر ۳ دوره ای که نماینده مردم در مجلس هستم، عضو فراکسیون مستقلین ولایی می باشم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون منظم ترین فراکسیون مجلس با ۱۰۴ عضو می باشد، گفت: فراکسیون مستقلین ولایی تنها فراکسیونی می باشد که هر هفته حداقل یک جلسه با حضور وزرای دولت دارد.

وی نقش این فراکسیون را در تصمیمات بزرگ مجلس بسزا دانست و با بیان اینکه فراکسیون مذکور بسیار تصمیم ساز می باشد، افزود: فراکسیون مستقلین ولایی در سرنوشت ترکیب هیئت رئیسه آینده مجلس شورای اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه ما از حامیان دکتر لاریجانی در مجلس هستیم، ابراز نمود: اعتقادمان این است که ایشان مدیری قوی در کشور و در راس قوه مقننه برترین فرد می باشند.

لاهوتی در ادامه با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران، نظام و انقلابشان را از جان و دل دوست دارند و همیشه در صحنه های دفاع از انقلاب حضوری چشمگیر دارند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین تصریح کرد: ما چونکه احزاب سامان یافته ای در کشور نداریم، افراد و کاندیداها باید در انتخابات از خودشان دفاع کنند ولی اگر احزاب سامان یافته داشته باشیم، حزب می آید و از برنامه های خود دفاع می کند.

وی در پایان ضمن حمایت از روحانی در انتخابات آینده اذعان داشت: بنده تا هم اکنون در جریان سیاسی مقابل، رقیبی قوی برای دکتر روحانی احساس نکردم و معتقدم افرادی که مطرح هستند، توانایی رقابت با رئیس جمهور را ندارند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار