کد خبر : 73928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400- 23: 8

افرادی که معرفی کردم از بستگان و آشنایانم نبوده، بلکه مردم عادی بودند که هیچ یاری‌گری نداشتند

افرادی که معرفی کردم از بستگان و آشنایانم نبوده، بلکه مردم عادی بودند که هیچ یاری‌گری نداشتند

فرخی با بیان اینکه یکی از شعارهای من رسیدگی به وضعیت اشتغال بود، می گوید: من بارها از آقای عبدالمالکی خواستم تا بگوید برای اشتغال جوانان این مملکت چه کرده است. می خواهم همه ببینند بنده برای این قولی که به مردم در راستای حل مشکل اشتغال زایی دادم چه قدم هایی برداشتم.

به گزارش گیلانستان، چندی پیش بود که انتشار نامه ای از رسول فرخی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در فضای مجازی موجی از حساسیت ها را برانگیخت.

از ظاهر این نامه چنین بر می آمد که رسول فرخی از ریاست سازمان جنگل ها و مراتع خواسته تا مقدمات جذب ۵ نفر را در سازمان منابع طبیعی گیلان فراهم کند.

وی اما در گفتگویی به موارد جدیدی در این خصوص اشاره کرده و می گوید: برخی در فضای مجازی مدعی شدند که این افراد به استناد این نامه به استخدام منابع طبیعی درآمده اند، اما این طور نیست.

فرخی با بیان اینکه تاریخ نامه نشان می دهد این نامه هنوز به دست ریاست سازمان هم نرسیده، می گوید: حرف های مخالفینم در فضای مجازی و انتقادهایی که طرح شده، بالای سر من جا دارد و عیبی هم ندارد ولی حداقل خواسته ام ابنست که در انتقادات و نوشته هایشان خدا را هم در نظر بگیرند.

وی با طرح این سوال که آیا نماینده های دیگر چنین نامه هایی نمی نویسند، می افزاید: این یک روال عادی است و همه نمایندگان چنین نامه هایی می نویسند.

فرخی با بیان اینکه یکی از شعارهای من رسیدگی به وضعیت اشتغال بود، می گوید: من بارها از آقای عبدالمالکی خواستم تا بگوید برای اشتغال جوانان این مملکت چه کرده است. می خواهم همه ببینند بنده برای این قولی که به مردم در راستای حل مشکل اشتغال زایی دادم چه قدم هایی برداشتم.

فرخی با بیان اینکه همواره با مردم صادق بوده، گفت: بنده در حوزه انتخابی ام ۵۰۰ اسم آماده با تحصیلات مختلف دارم و به هر جایی که بخواهند، این لیست را تقدیم می کنم. مگر می شود ما نسبت به درد مردم بی درد باشیم؟ بنده اینجوری نیستم و هنوز اینقدر بیگانه با مردم نشده ام.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما به این ۵ نفر زنگ بزنید و بپرسید شما که هستید و چه شرایطی دارید؟! پدری هست که ۸۵ ماه سابقه ایثارگری و ۵ دختر دارد و هر ۵ دخترش بیکار هستند، یک نفر را ایشان معرفی کرد. دیگری ارشد منابع طبیعی دارد اما پدر و مادرش کارگری هستند که حتی توان بازپرداخت اقساط یک وام ۱۰میلیون تومانی را هم ندارند. نفر دیگر یک ارشد منابع طبیعی و تحت پوشش کمیته امداد بود که پشت پدرش به زمین چسبیده و شما میتوانید بروید و از خانه اش عکس بگیرید. دیگری هم ارشد اقتصاد کشاورزی و در حالی بیکار است که پدرش جانباز و ۲۱ ماه سابقه ایثارگری دارد. دیگری هم دختری است که حسابداری خوانده اما هم خودش و هم همسرش هر دو بیکار هستند.

نماینده لاهیجان ادامه داد: این هایی که من معرفی کردم نه از بستگانم بودند نه آقازاده، بلکه افرادی هستند که در این جامعه کسی را ندارند. اگر من نسبت به درد این ها بی درد باشم دیگر نماینده مردم نیستم. اگر ضد انقلاب من را تخریب کند ایرادی ندارد ولی بچه های انقلاب حداقل نامه ام را بخوانند بعد مرا بزنند!

نماینده لاهیجان ادامه داد: بنده ۳۰سال در استانداری خدمت کردم اگر شما فقط یک تخلف از سوابق این ۳۰ سال خدمت من درآوردید آن وقت بگویید فرخی پارتی بازی کرده است.

فرخی ادامه داد: من چیز مخفی و پنهان از مردم ندارم و تمام فعالیت هاییم برای اشتغال مردم عادی نه آقازاده ها و نورچشمی بوده و آن را در قالب گزارشی به مردم تقدیم خواهم کرد. خدا نکند روزی برسد که بنده حق کسی را ضایع کنم.

وی ادامه داد: من برای کسانی که به دفترم آمدند و تقاضای شغل داشتند، هر چه در توان داشتم بکار بستم و هنوز هم شرمنده آن ها هستم اما بدانید خودم وسط میدان هستم و نمی گویم که اشتغال نیست! اگر این حرف را بزنم یعنی خودم چه کاره ام، فرماندار چه کاره است، مدیران اجرایی چه کاره هستند. این یعنی رفع مسئولیت ولی من به مردم قول دادم.

فرخی در پایان گفت: مگر می شود آقایان راهی برای اشتغال مردم نداشته باشند. من ان شالله مفصلا گزارش کار به مردم ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار