کد خبر : 6461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

افراد انقلابی و ولایی از مواضع سخیف نماینده گیلان در مجلس برائت می کنند/ ایشان مشروعیت خود را زیر سوال برد

افراد انقلابی و ولایی از مواضع سخیف نماینده گیلان در مجلس برائت می کنند/ ایشان مشروعیت خود را زیر سوال برد

کسانی که در کسوت نمایندگی قرار گرفته اند و وکیل المله محسوب می شوند چگونه می توانند جملاتی را بر زبان جاری کنند که به شدت مخالف با اراده و خواست مردم این دیار بوده و به منزله نمکی است که بر قلوب زخم دیده آنها پاشیده می شود.

دکتر ابراهیم قاسمی روشن در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به اینکه یکی از سیاه ترین صفحات تاریخ انقلاب که قلب رهبر انقلاب و امت مسلمان و انقلابی ایران را به درد آورد، فتنه ۸۸ بوده است، اظهار کرد: ماجرای غم بار فتنه، طعم شیرین انتخابات پر شور سال ۸۸ مردم را در کام آنها تلخ کرد و دشمنان را برای ورود و نفوذ به درون مرزهای جغرافیایی و اعتقادی مردم این مرز و بوم حریص کرد و کشور را تا لبه پرتگاه کشانید که اگر راهبری های با کیاست رهبر فرزانه انقلاب نبود، معلوم نبود که انقلاب اسلامی ایران که محصول خون صدها هزار شهید است چه سرنوشتی پیدا می کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان با تاکید بر اینکه به یقین چنین حادثه قبیح و کریهی هیچگاه از صفحات تاریخ انقلاب و قلوب مردم ولایتمدار و حتی نسل های بعدی پاک نمی شود، ابراز نمود: گرچه کم نبودند دشمنان و معاندان بیرون و درون مرز ها که درصدد بودند تا از قبح و زشتی این پدیده کاسته و آن را از اذهان مردم انقلابی و مومن پاک کنند، بدون آنکه فتنه گران وادار به عذر خواهی شوند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب جریان فتنه را خط قرمز انقلاب و نظام می دانند و  سفارش می کنند در انتخاب مسئولین این خط قرمز محفوظ باشد، گفت: ایشان حتی فرمودند کسانی که در جریان فتنه نقش داشتند، صلاحیت و لیاقت امانتداری مسئولیت در هیچ یک از قوای سه گانه را ندارند.

مدیرگروه معارف اسلامی دانشگاه گیلان در ادامه با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس پیرامون فتنه اشاره کرد و افزود: با کمال تاسف و تأثر امروز حمایت از جریان فتنه گران را از کسانی می شنویم که در لباس خودی قرار گرفته اند و خود را حامی ولایت و رهبری می دانند و بلکه در سنگر مجلس نفوذ کرده اند و می خواهند حرف مردم و منتخبین خود را در مجلس به گوش مسئولین برسانند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کسانی که در کسوت نمایندگی قرار گرفته اند و وکیل المله محسوب می شوند چگونه می توانند برخلاف نظرات قاطبه مردم حوزه انتخابیه خویش جملاتی را بر زبان جاری کنند که به شدت مخالف با اراده و خواست مردم این دیار بوده و به منزله نمکی است که بر قلوب زخم دیده آنها پاشیده می شود.

دکتر قاسمی روشن با بیان اینکه نماینده ای که با چنینی موضع گیری های سخیف، مشروعیت خود را زیر سوال می برد و از قداست مجلس می کاهد، چگونه می خواهد مشروعیت بخش قوانینی باشد که در آن مجلس وضع می شود، اذعان داشت: به نظر می رسد که بر هر فرد انقلابی و ولایی فرض است که با چنین موضعی مخالفت کرده و از آن اظهار برائت نماید.

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در پایان اظهار نمود: از بقیه نمایندگان استان توقع داریم که به مقابله صریح و شفاف برخاسته و در مقابل این سخنان ساختار شکنانه، موضع به حق مردم این خطه را که همان موضع روشن رهبری در مورد خط قرمز دانستن، جریان فتنه است، در مجلس شورای اسلامی تبیین نمایند. چرا که ضربه حامیان فتنه در امروز کمتر از خود آن فتنه گران نمی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی اسماعیل پور معلم دانشگاه سه شنبه , 18 آبان 1395 - 21:08

از کلمات صریح و روشن و ولایتمدار آقای دکتر قاسمی روشن ممنونم ایشان حرف دل ما رو روی کاغذ آوردند تا کوری چشم فتنه در صحنه ایم

رفتن به نوار ابزار