کد خبر : 76235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400- 13: 11

با همکاری سپاه ،بسیج و بیمه سلامت:

افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند

افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند

حسنی پور گفت: با همکاری سپاه، بسیج و بیمه سلامت شهرستان انزلی طرح فراخوان بیمه سلامت همگانی اجرا می شود و افراد فاقد پوشش بیمه شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند.

به گزارش گیلانستان، «جمشید حسنی پور» در انزلی با تاکید بر رایگان بودن طرح بیمه سلامت همگانی، اظهارداشت: طرح پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان با همکاری سپاه قدس و نیروهای بسیج همگام با سایر شهرستانهای استان در شهرستان بندر انزلی به اجرا درآمده‌ است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در اجرای این طرح نیروهای سپاه و بسیج با لباس فرم و کارت شناسایی ویژه بیمه سلامت به منازل مسکونی مراجعه کرده و افراد فاقد پوشش بیمه درمان را شناسایی می‌کنند و در مرحله بعد اسامی در اداره بیمه سلامت شهرستان‌ و دفتر پیشخوان بیمه سلامت ثبت می‌شود.

وی افزود : افراد فاقد هرگونه بیمه نیز می‌توانند به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه و یا برای ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس http://bimehsalamatiranian.ir اقدام کنند.

حسنی پور تاکید کرد: ارائه شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس سرپرست و سایر اعضای خانواده از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام افراد فاقد هر گونه پوشش بیمه درمان در اجرای این طرح است.

وی افزود: پوشش بیمه به میزان ۷۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی از جمله داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و پوشش بیمه به میزان ۹۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات بستری از جمله مزایای این بیمه است.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: در این پوشش بیمه‌ای افراد در صورت نیاز به خدمات تخصصی و فوق تخصصی از مسیر پزشک خانواده و نظام ارجاع، هزینه‌های تشخیصی و درمانی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

حسنی پور افزود: پیش‌بینی می‌شود اکثر افراد فاقد پوشش بیمه در اجرای طرح پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان در این شهرستان شناسایی شوند. با شناسایی این افراد و ثبت اسامی‌شان، آنان می‌توانند با کارت ملی به پزشکان خانواده‌ای که برای آنان تعیین می‌شود، مراجعه کرده و ویزیت شوند و در صورت نیاز به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش بیمه سلامت می‌توانند برای اطلاع از پوشش بیمه‌ای خود و یا اعتبار آن کد دستوری # ۱۶۶۶* را شماره‌گیری کنند. بر اساس آخرین آمار، بیش از ۳۱ هزار و ۵۰۱ شهرستان بندر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار