کد خبر : 14974
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396- 36: 12

افراد قدرت طلب، شهرت طلب و ثروت طلب نمی‌توانند بازوی توانمندی برای حفظ نظام باشند

افراد قدرت طلب، شهرت طلب و ثروت طلب نمی‌توانند بازوی توانمندی برای حفظ نظام باشند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه انقلابی بودن در زمان تثبیت نظام اسلامی سخت‌تر از زمان تاسیس نظام است گفت: افراد قدرت طلب، شهرت طلب و ثروت طلب نمی‌توانند بازوی توانمندی برای حفظ نظام اسلامی باشند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد درگذشت آیت الله سیدعلی میرعبدالعظیمی در مسجد سلیمانداراب رشت اظهار داشت: روحیه انقلابی و مجاهدت این عالم بزرگ، قبل و بعد از پیروزی انقلاب در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله سیدعلی میرعبدالعظیمی از فداییان اسلام و همرزم شهید نواب صفوی بود ابراز داشت: حجم غربت و مظلومیت سید علی میرعبدالعظیمی همواره قبل و بعداز انقلاب گسترده بوده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: به فرموده پیامبر اکرم (ص) دنیا برای اهل ایمان زندان است و هرچه روحیه آرمان‌خواهی در فرد افزایش یابد احساس محبوس بودن در زندان دنیا برای آن فرد بیشتر می‌شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مطالبه اهل ایمان در دنیا جاری شدن احکام الهی در جامعه است خاطرنشان کرد: تحقق کامل تمامی احکام الهی در جامعه سخت است و این امر، افراد مجاهدی چون سید علی میرعبدالعظیمی را به وادی غربت و تنهایی کشانده است.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن بر اساس مبنای الهی در زمان تثبیت نظام اسلامی سخت‌تر از زمان تاسیس نظام است گفت: در زمان تاسیس نظام اسلامی منافع مادی و قدرت وجود ندارد اما بعد از تثبیت نظام، افرادی که خود را مومن و انقلابی معرفی می‌کنند در گفتار و اعمالشان تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

مهدوی با بیان اینکه در این برحه از زمان، انقلابی بودن کار بسیار دشواری است تاکید کرد: در زمان تاسیس نظام اسلامی افراد انقلابی در مقابل طاغوت و شاخصه‌های کفر ایستادگی می‌کردند اما در زمان تثبیت نظام صف شاخصه‌های ضدانقلابی به‌درستی مشخص نیست.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی انقلابی زمان تثبیت نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: باید نسل جوان را با وظایف انقلابی آشنا کرد و انقلابیون برای تحکیم حکومت اسلامی می‌توانند الگوی تاثیرگذاری باشند.

وی با بیان اینکه افراد قدرت طلب و شهرت طلب و ثروت طلب نمی‌توانند بازوی توانمندی برای حفظ نظام اسلامی باشند افزود: تاریخ گیلان مجاهدان زیادی همچون سیدعلی عبدالعظیمی را در خود پرورش داده است و افراد انقلابی در راه خدا، اسلام و حفاظت از اسلام هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه نماینده ایران اسلامی در تمامی دنیا نماینده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود تصریح کرد: نمایندگان ایران اسلامی با تعامل و قدم زدن با استکبار نباید عزت ملت ایران را خدشه دار کنند.

مهدوی با تاکید بر اینکه باید بر سر افرادی که با حقوق‌های نجومی چهره اسلام و نظام را خدشه دار می‌کنند فریاد زد خاطرنشان کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه خطیری در مرزبانی از اسلام و حکومت اسلامی دارند و در قبال مردم مسئول هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار