کد خبر : 76272
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

افزایش اعتراض ورزشکاران و قهرمانان گیلانی کاراته به سیاست‌های غیر ورزشی رئیس هیئت!

افزایش اعتراض ورزشکاران و قهرمانان گیلانی کاراته به سیاست‌های غیر ورزشی رئیس هیئت!

.

به گزارش گیلانستان، در طول سال های طولانی ورزش پر افتخار کاراته در استان گیلان همواره مورد استقبال و علاقه ورزشکاران و علاقمندان به ورزش قهرمانی بوده است؛ جوانان و‌ ورزشکارانی که با مدل آوری و تربیت کاراته کاران مایه افتخار جامعه ورزشی گیلان هستند .

چند صباحی است متاسفانه ورزش کاراته در گیلان دچار حواشی مخرب مدیریتی و اختلاف در راس هیات های ورزشی و مدیران این هیات شده است.

در راس این اختلاف ها ، سیاسی کاری و حذف مدیران متخصص ، شخص آقای مزدا صفوفی باید پاسخگو باشد چرا هیات کاراته گیلان دچار حواشی شده است!

عزل و نصب های ناگهانی و غیر اصولی ، تشکیل تیم های مدیریتی بر محور «خودی ها، غیر خودی ها» داد ورزشکاران و کاراته کاران بنام این رشته ورزشی را بلند کرده است!

برکناری بی دلیل سعید عزیزی ریاست هیات کاراته و حامد بلوری دبیر هیات در شهرستان رشت، استعفای دبیر هیات کاراته استان گیلان ؛ احمد اخوان که قهرمان مطرح آسیا و جهان این رشته ورزشی است! خداحافظی ریاست هیات های شهرستان صومعه سرا و‌ فومن نیز که بنظر می رسد در اعتراض به وضعیت مدیریتی موجود بوده است تنها بخشی از نابسامانی در مدیریت ورزشی کاراته گیلان است!

حتی محمد غروبی از قهرمانان جهان و آسیا با انتشار یک استوری از نهادهای نظارتی برای رسیدگی به وضعیت کاراته استان درخواست کمک کرده است.

حال پرسشی که از سوی دلسوزان و‌ پیشکسوتان کاراته گیلان مطرح می شود این است عدم موفقیت و ناکامی چند سال گذشته مدیران و مسوولین کاراته گیلان چرا بی پاسخ مانده است؟

علت صدور حکم های پی در پی و‌ بدور از شایسته سالاری توسط ریاست هیات کاراته گیلان چیست!؟ چرا با اختلاف افکنی و ایجاد فضای غیر تعاملی سبب رنجش قهرمانان بنام این رشته ورزشی شده اند!؟

از سوی اداره کل ورزش و‌جوانان گیلان چه نظارتی بر فعالیت هیات کاراته این استان صورت می گیرد!؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار