کد خبر : 38156
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد استان گیلان ضروری است

افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد استان گیلان ضروری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد استان گیلان را ضروری خواند و گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان گیلان افزایش سهمیه آرد از ستاد تنظیم بازار درخواست شد.

به گزارش گیلانستان فرهاد دلق‌پوش از تصمیم جدید هیئت وزیران که در راستای حمایت از تولیدکنندگان وضع شده است خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم هیئت وزیران، تعطیل کردن واحدهای صنعتی به‌دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های بانکی ممنوع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط کشور از آن دسته معضلاتی بود که در مسیر تولید و اشتغال کشور اختلال ایجاد می‌کرد و با اجرای مصوبه جدید هیئت وزیران این مشکل تا حدود زیادی رفع می‌شود.

دلق پوش در تشریح بیشتر این مصوبه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت وزیران، هیچ ارگان و یا نهادی از جمله بیمه‌ها، بانک‌ها، دارایی و نظایر این‌ها حق ندارند صرفاً به‌دلیل بدهی‌های بانکی نسبت به تعطیل کردن واحد تولیدی اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در مورد میزان سهمیه آرد استان نیز ابراز داشت: با توجه به مشکلات و دغدغه‌هایی فراوانی که در این زمینه وجود داشت با ستاد تنظیم بازار کشور در راستای افزایش سهمیه آرد استان مکاتباتی را انجام داده‌ایم.

دلق‌پوش افزایش حداقل دو برابری سهمیه آرد استان گیلان را لازم و ضروری اعلام کرد و ابراز داشت: گیلان استانی گردشگرپذیر است بنابراین با توجه به این موضوع افزایش سهمیه آرد آن در مکاتبه‌ای که با ستاد تنظیم بازار انجام دادیم درخواست شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعاونی روستایی در فرآیند توزیع مناسب آرد دچار ضعف‌های زیادی است اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برای حل این مشکل پیشنهاد داده تا توزیع آرد را شرکت دولتی حمل و نقل آبادان عهده بگیرد تا وضعیت، بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار