کد خبر : 85082
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401- 14: 23

تذکر جدی سرپرست شهرداری رشت خطاب به مدیران مناطق:

افزایش درآمد و تحقق بودجه در اولویت کاری باشد

افزایش درآمد و تحقق بودجه در اولویت کاری باشد

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت ضمن تذکر جدی به رؤسای سازمانهای وابسته و مدیران مناطق گفت: از رؤسای سازمانهای وابسته به شهرداری رشت و مدیران مناطق پنجگانه شهری انتظار دارم بحث افزایش درآمد و تحقق بودجه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش گیلانستان، جلسه‌ای با هدف بررسی وضعیت تحققق بودجه و ارزیابی پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ با حضور مهدی نوری هریس رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، ناصر عطایی معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت، محمد حسین خیابانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی و مدیران مناطق برگزار شد.

 

مهدی نوری هریس عضو شورای اسلامی رشت و رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا در این جلسه عنوان کرد: اعتقاد دارم فردی که قصد دارد مدیریت بخشی از مجموعه شهرداری را خاصه در حوزه عمران‌ و خدمات شهری برعهده گیرد باید حداقل در یک دوره آموزشی شرکت کند.

 

نوری هریس ابراز داشت: یکسال و نیم از عمر شورای اسلامی شهر رشت گذشته و در تمام این مدت تاکید کردم که بحث آموزش و اصل شایسته سالاری و رعایت تخصص افراد در چینش چارت اداری و نیروی انسانی باید جدی گرفته شود و هنوز هم تحقق آن را از شهرداری رشت توقع دارم.

 

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: انتظار دارم به نیروهای بازرسی و حراست شهرداری تاکید شود که اگر شاهد بکارگیری افراد مغایر با رشته تخصصی آنان در یکی از حوزه‌های مهم بودند حتما موارد آن را اطلاع‌رسانی کنند.

 

نوری هریس اذعان کرد: در بدنه شهرداری رشت نیروهایی مشغول به خدمت هستند که واقعا وجودشان برای شهرداری نعمت است و در حوزه تخصصی خود حرفی برای گفتن دارند بنابراین اگر برای رسیدن به ایده‌آل‌های خود تلاش کنیم حتما به نتیجه خواهیم رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار