کد خبر : 75102
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400- 53: 8

مدیر منطقه ۲ شهرداری رشت خبرداد؛

افزایش ساعت کاری شهرداری منطقه ۲ تا ساعت ۱۶

افزایش ساعت کاری شهرداری منطقه ۲ تا ساعت ۱۶

.

به گزارش گیلانستان، یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در گفت و گویی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان در ایام پایانی سال و بهره مندی شهروندان از ضوابط تشویقی ساعات کاری منطقه دو به ساعت ۱۶ افزایش یافت.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، تصریح کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع، ساعات کاری این منطقه تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و پرسنل سخت کوش شهرداری منطقه دو با همت و تلاشی مضاعف آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از ارائه تخفیفات درصدی عوارض و افزایش ساعات کاری کارکنان، اظهار داشت: شهروندانی که تاکنون موفق به استفاده از تخفیفات عوارض نشده‌اند تا پایان اسفند ماه‌ می‌تواند برای بهره مندی از امتیازات مذکور به شهرداری منطقه دو مراجعه کنند.

یوسف یزدانی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که نسبت به پرداخت عوارض صنفی،حرف خاص و بهای خدمات پسماند اقدام کنند مشمول ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی خواهند شد.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت خاطرنشان کرد: مراجعینی که نسبت به پرداخت عوارض احتسابی به صورت نقدی اقدام کنند،مشمول ۱۰ درصد جایزه تشویقی خوش حسابی می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار