کد خبر : 79870
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401- 40: 13

فرماندار آستارا خبر داد

افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات توسعه آستارا نسبت به سال گذشته

افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات توسعه آستارا نسبت به سال گذشته

فرماندار آستارا گفت: ۵۱ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام و توسعه شهرستان مرزی آستارا اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش دارد.

به گزارش گیلانستان، عنایت رضایی پور در جلسه کمیته برنامه ریزی آستارا با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان مرزی آستارا در دولت سیزدهم افزود: این اعتبار برای ۱۰۳ پروژه شهرستان مرزی آستارا در نظر گرفته شده است که بین دستگاه‌های اجرایی توزیع خواهد شد.

فرماندار آستارا اظهار کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان آستارا در اولویت قرار دارد و امسال تلاش می کنیم با جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته، طرح های نیمه تمام به بهره برداری کامل برسند.

وی گفت: اعتبار یادشده با اولویت اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام آب شرب روستاها، طرح های هادی، احداث و تکمیل راه های روستایی، حوزه میراث فرهنگی، نوسازی و تجهیز اداری و عمران شهری و روستایی، رفع نقاط حادثه‌خیز در حوزه راهداری، ورزش و جوانان و خانه های بهداشت روستایی توزیع می شود.

رضایی پور ادامه داد: در سال جاری دستگاه های اجرایی قدم های موثری را برای تکمیل طرح های مختلف برداشته اند و تلاش مضاعف مدیران دستگاه ها برای ارائه گزارش از وضعیت اعتباری و پیشرفت فیزیکی طرح ها، انجام به موقع مبادلات موافقتنامه ها و هماهنگی با مدیران کل استان ها ضروری است.

وی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی آستارا باید بر روند اجرای طرح ها به منظور تکمیل و بهره برداری به موقع آنها نظارت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار