کد خبر : 39145
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398- 19: 17

در سه ماه نخست امسال صورت گرفت:

افزایش ۷ درصدی ورودی کامیون‌های تجاری به مرز آستارا

افزایش ۷ درصدی ورودی کامیون‌های تجاری به مرز آستارا

مدیر پایانه مرزی آستارا با اشاره به ورود ۱۰ هزار و ۴۹۶ دستگاه کامیون در سه ماه نخست امسال به مرز زمینی آستارا، گفت: در مقایسه مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۷ درصدی هستیم.

به گزارش گیلانستان منصور بابایی با بیان اینکه پایانه مرزی آستارا در حوزه حمل و نقل ملی و بین المللی از جایگاه و اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه ۲۱ هزار و ۲۵۹ دستگاه کامیون برای صادرات و واردات کالا از مرز زمینی آستارا تردد کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۶۳ دستگاه کامیون برای خروج بار و ۱۰ هزار و ۴۹۶ دستگاه کامیون نیز برای ورود بار بوده است.

بابایی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل، تعداد کامیون‌های وارد شده به مرز آستارا با افزایش هفت درصدی و خروج کامیون‌ها نیز با کاهش ۱۴ درصدی همراه بوده است، گفت: پایانه مرزی آستارا و گمرک از فعال‌ترین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در مرز پرتردد و بین المللی آستارای جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر پایانه مرزی آستارا افزود: در قالب طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی آستارا، ساخت پاسگاه، پل مرزی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و بهسازی مسیر تردد کامیون‌ها در دستور کار پایانه مرزی آستارا قرار دارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار