کد خبر : 38159
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

افزایش 3 برابری تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال 98 نسبت به سال گذشته

افزایش 3 برابری تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال 98 نسبت به سال گذشته

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پرداخت 85 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در سال گذشته در سطح استان گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 222 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال یعنی سه برابر بیشتر از سال 97 به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی امروز با اشاره به حمایت کمیته امداد به تولیدکنندگان در راستای شعار رونق تولید اظهار کرد: در سال جاری 1800 جعبه تخم نوغان بین 800 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان به‌صورت رایگان توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه 10 اداره در سطح استان پیگیر این موضوع بودند، گفت: توزیع تخم نوغان به خانواده‌هایی اهدا شد که توانایی نگه‌داری و پرورش پیله ابریشم را داشته باشند که این کار توسط کارشناسان کمیته امداد انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های کمیته امداد شناسایی افراد توانمند و ایجاد اشتغال پایدار است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که حاصل توزیع 1800 جعبه تخم نوغان، بالغ‌بر پنج میلیارد و 200 میلیون تومان برای پرورش‌دهندگان پیله ابریشم آورده داشته باشد.

 اهرابی با بیان اینکه 482 جعبه تخم نوغان بین 152 خانواده تحت پوشش توزیع شد، افزود: میانگین توزیع هر خانوار حدود چهار جعبه تخم نوغان است که تماماً به‌صورت رایگان به آنان اهدا شد.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت‌شده کمیته امداد در سال 1397 بیان کرد: در سال گذشته به 3750 طرح اشتغال‌زایی 85 میلیارد تومان به متقاضیان به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت شد که طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 222 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال یعنی سه برابر بیشتر از سال 97 به متقاضیان ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در سال گذشته سه میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال در شهرستان لنگرود پرداخت شد، گفت: میزان تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای شهرستان لنگرود در سال جاری هشت میلیارد و 300 میلیون تومان است و از بانک‌ها بابت همکاری در پرداخت تسهیلات تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار