کد خبر : 6337
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395- 22: 10

افشای قرارداد ۱۵ میلیاردی شهردار رشت برای خرید کشتی!!! + سند

افشای قرارداد ۱۵ میلیاردی شهردار رشت برای خرید کشتی!!! + سند

شهردار رشت در یک قراداد میلیاردی در سال ۹۳، ضایعات یک کشتی مغروق را خریداری کرده است اما هنوز نسبت به پرداخت حق کارگزاران آن اقدام نکرده است.

به گزارش گیلانستان، سند زیر نشان می دهد سید محمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت ۱۹ تیر ماه سال ۹۳ طی قراردادی میلیاردی، ضایعات آهن و کلیه‌ی فلزات یک فروند کشتی مغروق، معروف به کشتی سوخته در آبهای بندر کنگ استان هرمزگان را خریداری کرده است.

براساس این سند، شهردار رشت، یک میلیارد تومان از مبلغ قرارداد را به عنوان پیش قرارداد پرداخت کرده است و مقرر شد مابقی مبلغ مورد نظر در هنگام تحویل جنس پرداخت شود.

یکی از افراد دخیل و کاگزار در انعقاد این قرارداد در گفتگویی درباره‌ی مفاد این قرارداد اظهار داشت: مجموع این قرارداد ۱۵ میلیارد تومان است و هم اکنون شهردار رشت به عنوان شخص حقیقی در این قرارداد، حدود ۵۰ درصد از ضایعات کشتی مذکور را دریافت کرده است با این وجود و بر خلاف متن قرارداد، مبلغ مورد نظر را پرداخت نکرده است.

صغری مقدم افزود: در این قرارداد سه نفر به عنوان کارگزار فعالیت کردند که مقرر شده بود مبلغی را برای حق کارگزاری دریافت کنند اما شهردار رشت با وجود تعهد شفاهی و وجود شاهدان حاضر نیست این مبلغ را پرداخت کند.

%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa

انتهای پیام/۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار