کد خبر : 28139
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

اقامه باشکوه نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله فلاحتی+ گزارش تصویری

اقامه باشکوه نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله فلاحتی+ گزارش تصویری

نماز باشکوه عید سعید قربان به امامت نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، نماز باشکوه عید سعید قربان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه شهر برگزار شد.

آیت‌الله فلاحتی در خطبه‌های نماز عید قربان شهر رشت با تبریک این عید اظهار کرد: عید قربان روز بندگی خداوند است.

وی به دستگیری خداوند از بندگان اشاره کرد و افزود: خداوند هیچگاه بنده خود را در مواقع و مواضع گوناگون رها نمی‌کند و او را از مشکلات نجات می‌دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر خداوند خیر و برکت به فردی عطا نماید هیچکس یارای جلوگیری از آن برکت را ندارد، تصریح کرد: امروز اراده خداوند بر این تعلق گرفته که برکت انقلاب اسلامی را به ملت ایران عطا کند.

آیت‌الله فلاحتی، ملت ایران را نماد بهترین امت برای اهل عالم خواند و بیان کرد: به دلیل اینکه عزت را خداوند به ملت ایران عطا کرده، هیچکس نمی‌تواند با آن مقابله کند.

وی متذکر شد: اگر خداوند بخواهد به کسی نعمتی عطا کند هیچکس نمی‌تواند آن نعمت را از او بگیرد مگر اینکه از طرف فرد یا ملت تغییری ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به بازدید از تصفیه خانه بزرگ گیلان، اظهار کرد: آب شرب گیلان بسیار عالی است و کارشناسان امیدهای خوبی در این زمینه به ما دادند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین به فصل برداشت شالی از مزارع گیلان اشاره کرد و یادآور شد: بعضی از شالیکاران در فصل کشت دچار آسیب‌هایی شدند اما خداوند به محصول آنها برکت عطا کرده است.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر سبب خوابیدن شالی در مزارع و خسارت به کشاورزان شده است، بیان کرد: در بعضی از مناطق خسارت‌هایی به شالیکاران وارد شده است.

امام جمعه رشت بر توجه مسؤولان به پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی تأکید کرد و یادآور شد: تمام کشاورزان توان پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی را ندارند و از مسؤولان می‌خواهم به این امر توجه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار