کد خبر : 24744
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

اقامه نماز در ادارات آستارا جدی گرفته نمی‌شود

اقامه نماز در ادارات آستارا جدی گرفته نمی‌شود

امام‌جمعه آستارا گفت: زمان پیش‌بینی‌شده جهت اقامه نماز در ادارات 25 دقیقه است و اگر کارمندی این زمان را جهت استراحت در نظر بگیرد حقوقی که می‌گیرد حرام است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در گفت‌وگویی در آستارا اظهار کرد: خدا در قرآن می‌فرمایند اولین وظیفه کسانی که به آن‌ها قدرت داده‌ایم این است که نماز را اقامه کرده و زمینه نماز خواندن دیگران را نیز فراهم کنند.

وی با بیان اینکه فریضه واجب نماز در برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا جدی گرفته نمی‌شود تصریح کرد: زمان پیش‌بینی‌شده جهت اقامه نماز در ادارات 25 دقیقه است و اگر کارمندی این زمان را جهت استراحت در نظر بگیرد حقوقی که می‌گیرد حرام است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه به برکت وجود حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) در این شهرستان با کمبود روحانی جهت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی مواجه نیستیم گفت: گاهی اوقات مدیران ادارات نبود پیش‌نماز را دلیل کم‌توجهی به اقامه فریضه واجب نماز می‌دانند که این توجیه آن‌ها به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست.

حافظ‌نیا با بیان اینکه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مساجد و صفوف نماز جماعت باعث دل‌گرمی و اعتماد بیش‌ازپیش مردم به آن‌ها می‌شود افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا شب‌ها جهت اقامه نماز در مساجد حضور داشته باشند، زیرا آن‌ها مدیران نظام اسلامی هستند و مردم از آن‌ها انتظار دارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار