کد خبر : 51528
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399- 45: 16

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

اقامه نماز عیدفطر در ۹ شهرستان گیلان؛ راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود

اقامه نماز عیدفطر در ۹ شهرستان گیلان؛ راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با بیان اینکه نماز عید فطر این هفته در ۹ شهرستان استان اقامه می‌شود گفت: راهپیمایی روز قدس امسال در گیلان برگزار نمی‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ ولی عادلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: شهرستان سیاهکل، پره‌سر و رضوانشهر در وضعیت سفید قرار دارند و نماز عید سعید فطر را برگزار می‌کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با بیان اینکه نماز عید فطر این هفته در ۹ شهر اقامه می‌شود خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های شفت، تالش، لیسار و اسالم، حویق، ماسال، سیاهکل، پره‌سر و رضوانشهر در وضعیت سفید قرار دارند و عید سعید فطر در این شهرها اقامه می‌شود.

عادلی از توزیع ۱۵۱ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خبر داد و گفت: در مرحله سوم این رزمایش ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی دیگر بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده در سطح استان گیلان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود و در این روز از سخنرانی رهبر معظم انقلاب که به‌صورت زنده پخش خواهد شد بهره می‌بریم و منتظر فریاد دشمن‌شکن مرگ بر آمریکای نمازگزاران در شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به لزوم برگزاری نماز عید سعید فطر با مراعات کامل رعایت اصول بهداشتی در مساجد استان ابراز داشت: برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی‌های مناطق سفید اگر منجر به تجمع نشود بلامانع است.

به گزارش تسنیم، آزادسازی قدس شریف، آرمانی مردمی است که پایگاه محکم آن در دل مردم آزاده جهان قرار دارد و با گذشت ۷۲ سال از روز نکبت در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ سالروز اعلام استقلال توسط رژیم نامشروع اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و اشغال مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان توسط آن، اهمیت آزادسازی قدس بیش از پیش نمایان شده است.

بدون شک روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه سال جاری ۱۳۹۹ و موضوع فلسطین در مقایسه با سال‌های قبل به‌واسطه برخی حوادث و روند سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی اهمیت دوچندان یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار