کد خبر : 34828
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اقتدار امروز ایران اسلامی قابل انکار نیست/ نیازمند باکری ها در عرصه رسانه هستیم

اقتدار امروز ایران اسلامی قابل انکار نیست/ نیازمند باکری ها در عرصه رسانه هستیم

سردار شریف اقتدار امروز ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها را غیرقابل انکار دانست و گفت: دشمن تمام توان خود را برای مقابله با این اقتدار به‌کار گرفته است.

به گزارش گیلانستان سردار«رمضان شریف» امروز(چهارشنبه، ۲۲ اسفند) در مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلانی دفاع مقدس در رشت با بیان اینکه خیلی‌ها دوران دفاع مقدس را ندیده و لمس نکردند گفت: تمام آنچه که اکثریت ملت ایران از جنگ می‌داند از گفته‌ها و شنیده‌ها حاصل شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به هجمه رسانه‌ایی دشمن علیه ملت ایران به‌عنوان استراتژی هدفمند افزود: در این جنگ دشمن نا کارآمدی‌ها را به رخ کشیده و پیشرفت‌های عینی را نادیده می‌انگارد اما دنیا شاهد ارتقا جایگاه و قدرت جمهوری اسلامی در همه شاخص‌هاست.
وی با بیان اینکه قدرت دشمن در مقایسه با ابتدای انقلاب و دفاع مقدس سیر نزولی را طی کرده و می‌کند تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هایش قابل انکار نیست و دشمن تمام توان خود را برای مقابله با این اقتدار به‌کار گرفته است.
شریف ادامه داد: دستان دشمن خالی‌تر از همیشه است و امروز ما را از چیزی می‌ترساند که خود آن را ندارد.

 

وی وظیفه خبرنگاران را به تصویرکشیدن واقعیت‌ها دانست و تصریح کرد: مهمترین داشته‌های ما محتوای پیام است. باید محتوای قدرتمندی داشته باشد و در دنیای امروز چه پیامی مستحکم‌تر از قرآن داریم.

 

شریف با بیان اینکه کشور با تهاجم سازمان‌یافته ای رو به رو است که در تلاش برای تغییر تز انقلاب بر امیال خودشان هستند تاکید کرد: امروز نیازمند همت‌ها و باکری‌های رسانه‌ای هستیم. باید بتوانیم به مقابله دشمن برویم و محاصره تبلیغاتی و روانی دشمن را بشکنیم.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه نداشته‌های خود را بزرگ جلوه می‌دهند و عرصه سخت و سنگینی داریم اعلام کرد: امروز آمریکایی‌ها هم‌پیاله‌های خود را طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کنند و آنچه که می‌پسندند نوکری برای خودشان است مثل ولیعهد عربستان.

 

شریف با تاکید بر اینکه رسانه‌ها جهت‌دهنده اذهان و افکار مخاطبین خود هستند افزود: امروز برقراری ارتباط، ارتباط با محیط اجتماعی، سواد مالی، سواد رسانه‌ایی و سواد تحصیلات از معیارهای انسان باسواد شمرده می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب دشمن را با چالش عمیق درگیر کرده تصریح کرد: دشمن هیچ چیز ندارد نه در حوزه نظامی نه امنیتی فقط مختصر توان رسانه‌ای علیه ما دارد که ناشی از غفلت‌های ما در این حوزه است.
سخنگوی سپاه توجه به فضای مجازی را رسالت مهم دانست و گفت: باید انتقال دهنده ارزش‌های انقلاب به نسل های آینده باشیم.
گفتنی است، در این مراسم از کتاب ” دوربین خاکی “خاطرات چهار خبرنگار دوران دفاع مقدس رحمت انصاری، علی منصوری، نقی رضایی و حمیدرضا امید معاف رونمایی شد. تجلیل از خانواده شهدای خبرنگار استان و سه دهه فعالیت قرآنی حاج یوسف ایزدی در سپاه قدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار