کد خبر : 15260
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1396- 27: 18

اقتدار پایدار در دریای خزر خیلی نمود دارد

اقتدار پایدار در دریای خزر خیلی نمود دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از رژه نیروهای دریایی در رزمایش «امنیت پایدار و اقتدار دریایی ۹۶» گفت: اقتدار پایدار در دریای خزر خیلی نمود دارد.

به گزارش گیلانستان،  علی لاریجانی در حاشیه مراسم رژه نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  و رزمایش «امنیت پایدار و اقتدار دریایی ۹۶» در آب‌های دریای خزر اظهار کرد: برنامه‌ریزی راهبردی نیروی دریایی ایران حساب‌شده است.

وی افزود: نیروی دریایی در برنامه‌ریزی‌های خود هم نگاه درازمدت داشته و هم در زمینه سخت‌افزاری و ارتقای تجهیزات گام‌های ارزشمندی برداشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی از ناوشکن دماوند به‌عنوان ماحصل بخشی از توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران با تکیه‌بر جوانان کشور یاد کرد و افزود:   ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند و برخی شناورهای دیگر ساخته‌شده در نیروی دریایی و به دست دلیرمردان توانمند  و پرسنل شجاع، توانمند و مجرب نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

لاریجانی با تأکید بر اینکه باید در این مسیر و برای تداوم این حرکت به نیروی دریایی کمک کرد بیان کرد: نقش امیر سیاری در ساماندهی نیروی دریایی مشهود است و ایشان در شرایط حساس، درک راهبردی درستی داشته و گام‌های مفیدی برداشته است.

وی بابیان اینکه وجود اقتدار پایدار خزر خیلی نمود دارد و باید به‌عنوان وظیفه به نیروی دریایی کمک کرد اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی در سال جاری کمک‌هایی را برای ارتش و نیروی دریایی در نظر گرفته‌ایم که حتماً پرداخت خواهد شد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار