کد خبر : 58954
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

نماینده مردم رشت در مجلس:

اقتصاد و معیشت مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است

اقتصاد و معیشت مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است گفت: حل مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی، معیشتی از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است گفت: حل مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی، معیشتی و رفاه عمومی مردم از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم در این دوره از مجلس شورای اسلامی طرح هایی را ارائه و حمایت کنیم که تمرکز اصلی آن بر روی اشتغال، فعالسازی واحدهای تولیدی، رونق تولید و حمایت از صنایع کشاورزی باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی و گردشگری فرصت‌های خوب گیلان برای توسعه هستند افزود: در این راستا باید حمایت از صنایع کشاورزی، کمک به کشاورزان و توسعه این صنعت، همت ویژه صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و وضعیت اقتصادی استان گیلان، باید حوزه کشاورزی آن بیشتر مورد حمایت قرار گیرد و مشکلاتی که برای توسعه در این بخش وجود دارد حل و فصل شود.

آقازاده از اجرای طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: توزیع ارزاق عمومی، توزیع سبد کالا و واردات کالاهای اساسی از برنامه های مجلس برای کمک به اقشار آسیب پذیر است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار