کد خبر : 35894
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398- 31: 17

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

اقدامات سپاه ضد تروریستی و برای حفظ امنیت در منطقه است

اقدامات سپاه ضد تروریستی و برای حفظ امنیت در منطقه است

داداشی با بیان‌اینکه همین لیبرال‌ها بودند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند،گفت: اقدامات سپاه ضد تروریستی و در جهت حفظ امنیت در منطقه بوده است.

به گزارش  گیلانستان «ولی داداشی» شب گذشته(شنبه،۳۱ فروردین) در جشن نیمه شعبان در مسجد صاحب‌الزمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) این شهر با تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، اظهارکرد: در تمامی ادیان الهی به مسئله ظهور اشاره شده و پیروان ادیان الهی به این مسئله اعتقاد دارند.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه اساس خلقت عالم هستی مهدویت و مسئله ظهور بوده است،افزود: آرزوی تمام انبیاء الهی در ظهور امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) خلاصه‌شده است.

وی تصریح‌کرد: انتظار یگانه منجی عالم بشریت از بهترین اعمال است و باید شرایط را برای ظهور حضرت مهدی موعود(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) آماده کنیم و منتظران وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

داداشی با اشاره به اینکه لیبرالیسم و سکولاریسم از مباحث نهادینه شده در جهان غرب بوده که در تضاد با فلسفه انتظار است، گفت: چرا که لیبرال‌ها اعتقاد دارند چون انسان عقل دارد نیاز به انبیای الهی ندارد.

عضوکمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان‌اینکه همین لیبرال‌ها بودند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند، خاطرنشان‌کرد: اقدامات سپاه ضد تروریستی و در جهت حفظ امنیت در منطقه بوده است.

داداشی در پایان با اشاره به اینکه حوادث جنگ‌های پاناما، ویتنام، ژاپن و افغانستان حاصل تفکر سکولارها و لیبرالیسم‌ها است، گفت: لیبرال‌ها و سکولارها در تلاشند در قالب دین به کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کنند و با خلق گروه‌های تکفیری و سلفی همچون داعش مسلمانان را به جان یکدیگر بندازند و در مقابل یکدیگر قرار دهند تا به اهداف پلیدشان برسند، اما مطمئن باشند با هوشیاری و بصیرت مسلمانان و اتحاد آنان راه به جایی نبرده و شکست سختی در انتظارشان است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار