کد خبر : 24906
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397- 09: 8

اقدام سوال برانگیز سازمان سیما و منظر شهرداری در تبلیغ کالای خارجی!؟/عکس

اقدام سوال برانگیز سازمان سیما و منظر شهرداری در تبلیغ کالای خارجی!؟/عکس

با توجه به اینکه سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای داخلی مزین گشته شاید دیدن تابلوهای تبلیغاتی به نام کالای خارجی چندان جالب به نظر نرسد.

به گزارش گیلانستان، در سالها اخیر شاهد حرکتی هوشمندانه و مدبرانه از سوی مقام معظم رهبری در راستای حل مشکلات اساسی کشور با توجه به نیازهای سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی جامعه در قالب نامگذاری سال از سوی ایشان هستیم و انتظار مردم و تمامی دلسوزان نظام از مسئولین کشوری، برنامه ریزی در جهت منویات مقام معظم رهبری می باشد.

با توجه به اینکه سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای داخلی مزین گشته شاید دیدن تابلوهای تبلیغاتی به نام کالای خارجی که امروز بلای جان اقتصاد کشور و بهانه خالی شدن سفره میلیونها ایرانی شده است چندان جالب به نظر نرسد.

انتظار می رفت شهرداری رشت که متولی مدیریت تبلیغات محیطی در فضای شهری است با نظارت سازمان سیما و منظر در راستای تحقق شعار سال ۹۷ تلاش نماید و همچون دیگر استانها از تبلیغات محصولات خارجی جلوگیری کرده اما جای تاسف دارد این سازمان با شرکت تبلیغاتی تحت حمایت یک عضو پرحاشیه شورای شهر که به فرصت طلبی و ظاهر سازی اخیرا شهره گشته طرف قرار داد بوده و در اقدامی سوال بر انگیز در تابلوی های سطح شهر که در یک طرف آن تبلیغ شعار سال و در طرف دیگر آن تبلیغ یک محصول بهداشتی ساخت کشور آفریقایی جنوبی به چشم میخورد باعث ایجاد شبهاتی شده است!؟

قسمت روی تابلو

قسمت روی تابلو

قسمت پشت تابلو

قسمت پشت تابلو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار