کد خبر : 15144
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396- 46: 17

اقدام عزتمندانه سپاه برای سرکوب تکفیری‌ها اقتدار ایران را به رخ جهان کشید

اقدام عزتمندانه سپاه برای سرکوب تکفیری‌ها اقتدار ایران را به رخ جهان کشید

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: اقدام عزتمندانه برادران هوافضای سپاه برای سرکوب تکفیری‌ها در سوریه، اقتدار ایران را به رخ جهان کشید.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در مراسم صبحگاه در ستاد انتظامی استان گیلان در رشت، اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه کارکنان انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم روزه دار در ایام ماه مبارک رمضان شایسته تقدیر و تشکر است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار حق و حقیقت در مقابله با استکبار جهانی است، تصریح کرد: نظام استکباری در مقابل فرزندان امام (ره) و انقلاب و رهروان شهدا  سردرگم شده است.

میرحیدری حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه مهم پلیس برشمرد و ابراز داشت: اقدام عزتمندانه برادران سپاه برای سرکوب تکفیری‌ها در سوریه، اقتدار ایران را به رخ جهان کشید.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام لحظه‌ای از تکلیف خود برای حمایت از مظلومان جهان دست نمی‌کشند، خاطرنشان کرد: فرزند صالح گیلان شهید حسن عشوری، یکی از جوانانی بود که ایثار و شجاعت‌اش باید الگویی برای همه باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ایستادگی ایران در مقابل تمامیت کفر، اظهار داشت: افتخارات استان گیلان در دفاع از وطن، دفاع از حرم و دفاع از ارزش اسلامی، مسئولیت همه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام استکباری برای از بین‌بردن باورهای اسلامی، جوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است، بیان داشت: دستگاه‌های مختلف باید بستری فراهم کنند که ارزش‌های دینی در جامعه کمرنگ نشود.

میرحیدری با تاکید بر اینکه ارزش کار فرهنگی برای اسلام کمتر از ارزش دفاع از حرم نیست، خاطرنشان کرد: باید در جبهه فرهنگی برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.

در پایان مراسم صبحگاه نیز با اهدای لوح و هدایایی از معاونان و مدیران برتر انتظامی استان تقدیر شد./ تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار