کد خبر : 58321
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399- 08: 12

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اقدام فرانسوی‌ها استیصال نظام سرمایه‌داری در مقابل رشد اسلام است

اقدام فرانسوی‌ها استیصال نظام سرمایه‌داری در مقابل رشد اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه چهره دروغین و تمدن وحشی غرب باید افشا شود، گفت: اقدام فرانسوی‌ها نشان دهنده استیصال نظام سرمایه‌داری در مقابل رشد اسلام است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه اظهارات سخیف رئیس جمهور فرانسه پرده از چهره کریه و فرهنگ لیبرالی غرب که مدعی آزادی بیان و عقیده است را کنار زد، عنوان کرد: این اقدام مشخص کرد مدعیان دموکراسی تنها در پی استثمار و تسلط بر مردم مستضعف روی زمین هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام ادعای غربی‌ها و تمدن وحشی و بی منطق آنها دروغین است، گفت: تمدن وحشی غرب به هیچ وجه بر اساس منطق و استدلال پایه‌گذاری نشده و سردمداران نظام سلطه غربی که یکی از سگ‌های وحشی آن شخصیتی همچون «ماکرون» است، پس از مواجهه با استقبال مستضعفان به اسلام به عنوان دین نجات بخش، با استفاده از عروسک‌های خودساخته وحشی به نام داعش و افراطیون فرقه شیرازی و تشیع انگلیسی درصدد مخدوش کردن چهره زیبای اسلام ناب محمدی (ص) برآمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: به نتیجه نرسیدن توطئه‌های دشمنان باعث شد آنها مزدورانه به توهین و رفتارهای سخیف خود همچون نشر کاریکاتورها علیه اسلام و پیامبر مهربانی‌ها که منجی مستضعفان عالم است، روی آورند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: این اقدام فرانسوی‌ها یک نوع استیصال نظام سرمایه‌داری و لیبرالی صهیونیسم مسیحی-غربی در مقابل رشد و نشر اسلام و استقبال مردم جهان خصوصاً اروپایی‌ها به اسلام عزیز است.

تحریم محصولات فرانسوی نشانه غیرت مسلمانان جهان است

وی با اشاره به اینکه دنباله روهای فریفته غرب گرا در کشورهای اسلامی از جمله ایران نسبت به این عمل غیر عقلی، غیراخلاقی و غیرمنطقی و خلاف آزادی عقیده و بیان هیچ واکنش اعتراضی نشان نداده و نمی‌دهند، افزود: این نشان از حیرت و ذلالت بخشی از غرب زدگان است که خیال می‌کنند با فرهنگ هوسرانی دموکراسی غربی می‌توان به رشد و تعالی رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به برکت نهضت انقلاب اسلامی در جهان روز به روز غیرت مسلمانان در گوشه و کنار عالم رو به رشد است، تصریح کرد: نشانه این غیرت، واکنش مسلمانان کشورهای مختلف در تحریم تولیدات و محصولات فرانسوی است که امیدواریم مردم شریف ایران در کنار دولتمردان جمهوری اسلامی ایران این خط غیرت را دنبال کنند.

عدم واکنش به توهین‌ها علیه پیامبر باعث نابودی عزت مسلمانان می‌شود

مهدوی با تاکید بر اینکه مردم و دولتمردان جمهوری اسلامی باید محصولات فرانسوی را تحریم کنند بیان کرد: بر اساس باورهای دینی اگر نسبت به توهین به رسول خدا توسط هر آدم روانی بی تفاوت باشیم، خدا برکت و عزت را از مسلمانان خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برای سعادت دنیوی و اخروی خود باید نسبت به رئیس جمهور فرانسه که عروسک خیمه شب‌بازی نظام صهیونیست است حتماً واکنش شدید نشان دهیم، گفت: اهل قلم به واسطه قلم به افشای چهره دروغین تمدن وحشی و زورگوی غربی بپردازند و هر کس به سهم خود واکنشی نسبت به این اظهارات زمینه‌ساز جنایت و فساد را داشته باشد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار