کد خبر : 52513
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399- 57: 19

بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدا و امت حزب الله رشت:

اقدام قاطع دادستان انقلابی رشت در متوقف کردن تاراج زمین‌های باغ رضوان برای ما یادآور اعمال مخلصانه شهید ابوالحسن کریمی است

اقدام قاطع دادستان انقلابی رشت در متوقف کردن تاراج زمین‌های باغ رضوان برای ما یادآور اعمال مخلصانه شهید ابوالحسن کریمی است

بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدا و امت حزب الله رشت آمدده است: اقدام قاطع دادستان انقلابی رشت در متوقف کردن تاراج زمین‌های باغ رضوان برای ما یادآور اعمال مخلصانه شهید ابوالحسن کریمی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و امت حزب الله شهرستان رشت بیانیه‌ای در حمایت از دادستان مرکز گیلان به شرح زیر نوشتند:

بسمه تعالی

جناب آقای فلاح میری
دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکزی شهرستان رشت

با سلام و احترام و آرزوی توفیقات روزافزون از درگاه الهی
همانگونه که مستحضرید مدتی بود که مردم دیندار و متدین شهررشت دغدغه به وقوع زمین خواری و به تاراج رفتن زمین آرامستان باغ رضوان شهر رشت را داشته و همواره پیگیر مقابله با آن بودند.
کارسازی و اعمال خلاف قانونی که در قالب واگذاری زمین برای احداث پارک آبی به شرکت گیل لند، در عمل به تاراج دادن زمین‌هایی بود که توسط مرحوم حضرت آیت الله لاکانی و جمعی از متدینین در چهل سال به منظور ایجادآرامستان تدارک دیده شده بود و قرار مایه ی آرامش مردم باشد در سایه یک واگذاری خلاف قانون می رفت که مشکل بزرگی برای آینده شهر رشت ایجاد و مردم را در آینده برای دفن اموات دچار مشکل کند.
به یقین تلاش های دغدغه مندانه فعالان اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به نتیجه مطلوب نمی رسید اگر مداخله قانونی توسط مدعی‌العموم صورت نمی پذیرفت و جلوی تخلفات گسترده متخلفان گرفته نمی شد. تخلفاتی که به صورت زیر پوستی و مخفیانه مدت ها در جریان بود و بعید نبود که به واسطه مطامعی که اصحاب مفسد قدرت داشتند به نتیجه برسد و سرمایه ای بزرگ در شهر رشت به تاراج برود.
بر خود فرض واجب می دانیم از تلاش و مساعی مجاهدانه شما در مسند دادستان انقلابی و شجاع شهرستان رشت تشکر کرده و اقدام انقلابی شما را نمونه ای از اراده محکم حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه به منظور ایجاد تحول در دستگاه قضا می دانیم و نهایت پشتیبانی و حمایت خویش از شما اعلام می کنیم.
اقدام قاطع، انقلابی و شجاعانه شما در متوقف کردن تاراج زمین های آرامستان باغ رضوان و زمینه سازی برخورد با مفسدین برای ما یادآور اعمال مخلصانه دادستان انقلابی استان گیلان شهید ابوالحسن کریمی است که در اجرای عدالت ذره ای کوتاه نمی آمد و در نهایت در مقابله با ضد انقلاب مفتخر به ردای شهادت شد.
جناب آقای فلاح میری دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکزی شهرستان رشت از درگاه الهی برای شما همنشینی با شهدا و امام عدل حضرت امیرالمومنین علی ع را در روز حساب مسئلت می کنیم.خداوند پشت و پناه شما در رهروی راه ولایت و برقراری عدالت باشد.

امت حزب الله(عاشقان ولایت) شهرستان رشت
جمعی از خانواده معظـم شهدا و ایثـارگران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار