کد خبر : 21926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396- 35: 18

القاء تفکر ناکارآمدی حاکمیت دینی به مردم از اهداف دشمن است

القاء تفکر ناکارآمدی حاکمیت دینی به مردم از اهداف دشمن است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: دشمنان در تلاشند تا با القاء تفکر ناکارآمدی حاکمیت دینی به مردم، یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت با اشاره به اینکه حضور پررنگ و پررشور مردم در ناآرامی‌های اخیر بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کرد اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را مخاطب حوادث و بحران‌ها می‌داند گفت: سپاه انقلاب اسلامی همواره در تمامی بحران‌ها خود را در کنار مردم دیده و خدمات‌رسانی به مردم را از وظایف خود می‌داند.

حبیبی با تاکید بر اینکه سپاه‌ ناحیه مرکزی رشت همواره در مواقع بحرانی همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی در کنار دستگاه‌های امدادرسان شهرستان رشت فعالیت کرده است افزود: این نهاد همواره در مواقع بحرانی از ظرفیت‌ نیروهای بسیجی در کمک‌رسانی به مردم استفاده مطلوب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردمی و همکاری مردم با دستگاه‌ها در مواقع بحرانی اقدامی مهم و تاثیرگذار در برون رفت از بحران است خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها باید فرهنگ مشارکت‌های مردمی در مواقع بحرانی را در جامعه نهادینه کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به بحران برف سال گذشته و با تاکید بر اینکه این بحران سال گذشته در دو مرحله برای استان ایجاد شد افزود: مرحله نخست برف سال گذشته مسئولان را غافلگیر و خدمات رسانی مطلوب به مردم را مشکلات مواجه کرد.

حبیبی با اشاره به اینکه این بحران در مرحله دوم با وفاق و همبستگی مسئولان در خدمات رسانی مطلوب به مردم به درستی مدیریت شد خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان موجب خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم در مواقع بحرانی می‌شود.

وی کمک به رفاه و معیشت مردم در جامعه امروز را یک ضرورت عنوان کرد و با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید در کنار مردم بود تصریح کرد: مردم مطالبات به حقی را دنبال می‌کنند و  تحقق مطالبات مردم از وظایف حاکمیت است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه دشمنان در تلاشند تا با القاء تفکر ناکارآمدی حاکمیت دینی به مردم، یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند تاکید کرد: همواره با فعالیت‌های گسترده و کار مضاعف باید در خدمات‌رسانی به مردم پیشتاز باشیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار