کد خبر : 24691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397- 48: 16

امامزادگان از افتخارات گیلان هستند

امامزادگان از افتخارات گیلان هستند

مدیركل اوقاف و امور خیریه گیلان،گفت:استان گیلان مهد و جایگاه امامزادگان عظیم الشان و بقاع متبرکه است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، گفت:استان گیلان مهد و جایگاه امامزادگان عظیم الشان و بقاع متبرکه است و همین امر ولایتمداری و علوی بودن مردم این استان را نشان می‌دهد.

وی افزود:در حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به نماینده جدید ولی فقیه در استان از تعابیر بسیار بالا و زیبایی درباره مردم گیلان استفاده شده است و نباید به سادگی از این تعابیر حضرت آقا در رسای مردم این استان گذشت، تاریخ گیلان به نوعی تاریخ ایران است.

مدیركل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با اشاره به برگزاری مراسم شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)،گفت:حضرت موسی بن جعفر(ع)حق بزرگی بر گردن همه شیعیان دارند و همه ما مدیون اهل بیت(ع)، امامزادگان و شهدای راه ایشان هستیم .

وی ادامه داد:به لطف خدا امروز استان گیلان و شهرستان رشت میزبان یكی از دختران این امام بزرگ و مظلوم است و باید به جرات گفت که حق این امامزاده عظیم الشان آنطور كه باید ادا نشده است و باید همه ما و مسئولین استان از همه دستگاه‌ها تلاش کنیم تا حق واقعی این امامزاده عظیم الشان را به مرتفع‌ترین جایگاه در كشور برسانیم.

حجت‌الاسلام علیزاده همچنین در پایان از برگزاری مراسم شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)در آستان مقدس خانم فاطمه اخری(س) رشت خبر داد و گفت:این مراسم روز ۲۲ فروردین(همزمان با شب شهادت)با سخنرانی آیت الله فلاحتی، نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، در آستان مقدس خانم فاطمه اخری(س)رشت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار