کد خبر : 46041
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398- 47: 17

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

امام جمعه‌ای که پس از داوطلب شدن در انتخابات، مقام امامت جمعه را تشریفاتی می داند!

امام جمعه‌ای که پس از داوطلب شدن در انتخابات، مقام امامت جمعه را تشریفاتی می داند!

شایسته نیست به بهانه رای آوری؛ جایگاه امامت جمعه را سست کرد؛ مگر جز این است که جناب ایشان هر آنچه را که تا امروز بدست آورده است از همین جایگاه رفیع می باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بر اساس اخبار دریافتی یکی از ائمه‌جمعه سابق استان که کاندیدای انتخابات مجلس شده است، پس از سوال برخی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی براینکه شما در زمان مسئولیت امامت جمعه املش برای مردم این سامان چه اقدامی انجام داده اید گفته است : 《مقام امام جمعه تقریبا مقام تشریفاتی است؛مسئولیت هایی هم که به امامان جمعه داده میشود مسئولیت های تشریفاتی است؛خیلی نمی تواند گره از کار مردم باز کند》
بیان این سخن سوالاتی را در ذهن مخاطبان ایجاد میکند که اگر مقام امامت جمعه تشریفاتی است پس چگونه رهبر معظم انقلاب فرماندهی قرارگاه فرهنگی را به ائمه محترم جمعه سپرده است.
امامان جمعه روسای شورای فرهنگ عمومی؛ ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر و بسیاری از اینگونه مجموعه ها میباشند‌.
ضمن آنکه یک نهیب امام جمعه موجب عزم جدی مدیران در حل مشکلات وپاسخگویی به مطالبات مردم می باشد.
امامان جمعه با بیان مطالبات بحق مردم ،مدیران و مسئولان را به پاسخگویی وا می دارند.
اگر بپذیریم که مقام امامت جمعه تشریفاتی است؛ آیانمایندگان ولی فقیه که در مراکز استانها به امامت جمعه می پردازند تشریفاتی هستند!! نقش موثر ائمه جمعه در گره گشایی از امور مردم قابل کتمان نیست؛همگان در فراز و نشیب ها منتظرند تا با بیان درست ومواضع راهگشای آنان بحران ها را پشت سر نهند.
اگر امام جمعه ای به بهانه رسیدن به کرسی مجلس ناکارامدی خود را به تشریفاتی بودن این جایگاه نسبت دهد چه تضمینی است که پس از رای آوری ناکارامدی خود در مجلس را نیز به تشریفاتی بودن مجلس نسبت دهد و بگوید چون وظیفه نمایندگان نظارت و قانون گذاری است نمی توان از آنلن انتظار حل مشکلات عمومی مردم را متوقع بود!!
شایسته نیست به بهانه رای آوری ؛ جایگاه امامت جمعه را سست کرد؛ مگر جز این است که جناب ایشان هر آنچه را که تا امروز بدست آورده است از همین جایگاه رفیع می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار