کد خبر : 6324
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395- 26: 13

امام جمعه لاهیجان، تکذیبیه خود را تکذیب کرد!! / مصاحبه درخصوص “مجرد” کار دست امام جمعه داد!

امام جمعه لاهیجان، تکذیبیه خود را تکذیب کرد!! / مصاحبه درخصوص “مجرد” کار دست امام جمعه داد!

امام جمعه لاهیجان ۹ آبان: وقتی آن خبر را خواندم شوکه شدم، من به هیچوجه اینگونه سخن نگفته بودم./ ۱۱ آبان: نمی توانم برخلاف وجدان و شرع گفته هایم را تکذیب کنم.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در تاریخ ۹ آبان ۹۵ در گفتگو با خبرگزاری کاسپین(به مدیرمسئولی فرزند مهدی مجرد) در واکنش به مصاحبه اش با سایت احرارگیل با بیان اینکه اهالی رسانه اکثرشان اهل تقوا و امانت دار هستند، گفت: عده ای هم در این میان هستند که به دلایلی معلوم و نامعلوم کارهایی می کنند که جای بسی تاسف دارد. امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نباید عده ای کلام مسئولین را آنگونه که خود دوست دارند تحریف کنند، افزود: این خیانت در امانت است و خیانت کردن در امانت بسیار زشت تر از دزدی است. عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به مصاحبه سایت های گیلانی پیرامون مسایل اخیر، گفت: وقتی آن خبر را خواندم شوکه شدم، من به هیچوجه اینگونه سخن نگفته بودم.

وی با بیان اینکه این سایت معلوم الحال است، اولین بارش نبوده و آخرین بارش هم نخواهد بود، تصریح کرد: حتما از دست اندرکاران این سایت به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد. امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه طلبه بودن یعنی «شهامت بیان حقایق»، گفت: هر زمان بخواهم حرفی را بزنم خواهم گفت پس لازم نیست برخی ها تراوشات ذهنی خود را به بنده نسبت دهند.  عبدالله زده با تایید این سخن که گفته است “بعضی باشیطنت و چرب زبانی به سراغ بزرگان می روند”،  افزود: من تاکیدم همیشه بر این بوده و هست و البته این نکته را هم باید در نظر داشت که زحمات بزرگان و زحمت کشانی که دارای خدمات زیادی برای مردم و نطام بودند ارج نهاده شود.

اما دو روز بعد…

دو روز پس از انتشار این مصاحبه، امام جمعه لاهیجان امروز( ۱۱ آبان) مجددا با احرارگیل مصاحبه کرد و ضمن تکذیب مطالبش در خبرگزاری کاسپین، گفت: نمی توانم برخلاف وجدان و شرع گفته هایم را تکذیب کنم. بنده جدای مصاحبه با احرارگیل در نماز جمعه هم مطالبی را گفته ام و همه شنیده اند. امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مطالب بنده کلی و ضبظ شده است خاطر نشان کرد: وقتی موضوع حوادث پیش آمده تحلیل شد عرض کردم که اگر بنده و هرکس خلافی کند به پای دین و اسلام گذاشته نشود. مطالب احرار گیل چیزی جز این گفتار نبود و تکذیب نمی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار