کد خبر : 89578
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛

امدادرسانی به ۱۷۳ مسافر در طرح امداد و نجات هلال احمر گیلان

امدادرسانی به ۱۷۳ مسافر در طرح امداد و نجات هلال احمر گیلان

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت در استان گفت: در طول این مدت به ۱۷۳ مسافر نوروزی در ۵۷ مورد حادثه امدادرسانی شده است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در گیلان گفت: در طول این مدت، ۱۷۳ مسافر نوروزی در ۵۷ مورد حادثه امدادرسانی شدند.

 

وی با بیان اینکه ۱۹۲ امدادگر هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی به افراد امدادرسانی کردند افزود: این امدادگران در قالب ۶۵ گروه عملیاتی مشارکت داشتند.

 

وی با اشاره به امکانات موجود در طرح نوروزی هلال احمر گیلان تصریح کرد: امدادگران ما برای یاری رساندن به مسافران نوروزی از ۴۱ دستگاه آمبولانس و ۱۳ ست نجات برای ارائه خدمات مناسب بهره می‌گیرند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در طول مدت اجرای طرح نوروزی در گیلان ۶ مسافر در صحنه تصادف فوت کردند ادامه داد: در این حوادث، ۷۷ نفر مصدوم شدند که ۳۰ نفر از آنان به مراکز درمانی انتقال یافته و ۱۳ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

 

غلامی بیان داشت: هلال احمر گیلان در راستای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز، تاکنون ۵۶ عملیات فنی رهاسازی، برف روبی و کولاک در جاده‌های گیلان انجام داده است.

 

وی افزود: ۳۴ پایگاه ثابت و موقت در ۱۷ شهرستان با مشارکت ۱۸۰ نجاتگر در ایام نوروز به مسافرانی که وارد استان گیلان می‌شوند خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار