کد خبر : 56977
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

امدادرسانی به ۵۰ خانوار سیل‌زده تالش/ ارزیابی میزان خسارت ادامه دارد

امدادرسانی به ۵۰ خانوار سیل‌زده تالش/ ارزیابی میزان خسارت ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استمرار امدادرسانی به مردم تالش تا عادی شدن شرایط خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته به ۵۰ خانوار سیل‌زده در شهرستان تالش امداد رسانی شده است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان به مردم سیل زده تالش، اظهار کرد: به ۵۰ خانوار آسیب دیده از سیل در تالش طی دو روز اخیر توسط جمعیت هلال احمر گیلان امدادرسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان تالش، افزود: در همان ابتدای جاری شدن سیل و سیلاب، پنج تیم چهار نفره با خودروی های عملیاتی از شهرستان های آستارا، تالش و رضوانشهر در مناطق حادثه دیده حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه تیم‌هایی در منطقه سیل زده تالش حضور دارند و در حال ارزیابی و ارائه خدمت به مردم هستند، گفت: کمک به اسکان خانواده‌های متأثر از سیل و سیلاب نیز در دستور کار قرار گرفته و همچنان نیز خدمات رسانی به مردم ادامه دارد.

غلامی با بیان اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده نیز از سوی امدادگران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: چادر امدادی، موکت و مواد غذایی در میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

وی همچنین گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در منطقه حضور دارند و در کنار خانواده های سیل زده خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار