کد خبر : 68371
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400- 00: 18

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند

امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند

غلامی با اشاره به همکاری متداوم امدادگران و بسیجیان با هم گفت: امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند که با جان و دل به آن‌ها خدمت می کنند.

به گزارش گیلانستان، «سیاوش غلامی» در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر گیلان امروز(چهارشنبه، ۲۳ تیر) اظهار کرد: همه ما جزو لشکر ۲۰ میلیونی بسیج هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بسیج فعالیت های خود را در چارچوب استفاده از پتانسیل و ظرفیت های مردمی در جامعه انجام می دهد.

غلامی با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر که خدمت رسانی در دل جامعه است، افزود: ارائه خدمات مطلوب تر به مردم از اهداف اصلی جمعیت است و در این راه می توان از ظرفیت بسیج استفاده کرد.

وی تصریح کرد: بسیج در کنار جمعیت هلال احمر به عنوان پشتوانه دلگرم کننده ای محسوب می شود تا ما بتوانیم خدمات را به شکل مناسب تری به جامعه هدف ارائه دهیم.
غلامی به همکاری متداوم امدادگران و بسیجیان با هم اشاره کرد و ادامه داد: امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند که در لحظات سخت خود را به مردم می‌رسانند و با جان و دل به آن‌ها خدمت می کنند.

«حسن حبیبی» نیز در این مراسم به نقش پررنگ بسیج و بسیجیان در دوران مختلف به خصوص دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از زمان تشکیل بسیج شاهد نقش آفرینی این شجره­ طیبه در کشور بوده ایم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان گفت: بسیج متعلق به همه­ مردم است و روحیه جهادی در حوزه­ های مختلف آن حاکم بوده و حضور بسیجیان خلاق، باعث رشد و شکوفایی در برنامه­ های مختلف کشور شده­ است.

«رضا رنجبر» نیز در این مراسم از جمله فعالیت های بسیج کارکنان در ادارات را ترغیب و جذب کارکنان جهت عضو شدن در بسیج دانست و افزود: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، دیدار و ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران، توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، سازماندهی بسیجیان در عرصه های نقش آفرین، تحول سلامت اداری، کمک به تکریم ارباب رجوع، اجرای برنامه های ورزشی از جمله کارهای این حوزه هستند که تاکنون جمعیت هلال احمر استان فعالیت های بی نظیری در تمام این زمینه ها داشته است.

فرمانده بسیج کارکنان سپاه استان گیلان تصریح کرد: تاسیس بسیج شرایطی را برای حفظ کیان و نظام اسلامی فراهم کرد و در حال حاضر آثار پر برکت تاسیس آن را در جامعه اسلامی خود می بینیم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات چندین ساله «صادق علیزاده» در دوران مسئولیت، قدردانی و «سیاوش غلامی» بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر استان گیلان معرفی شد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار