کد خبر : 17562
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396- 29: 18

امروز ایران امن‌ترین کشور منطقه است/ بدون امنیت هیچ پیشرفت و توسعه‌ای محقق نمی‌شود

امروز ایران امن‌ترین کشور منطقه است/ بدون امنیت هیچ پیشرفت و توسعه‌ای محقق نمی‌شود

جانشین ناجا با بیان اینکه بدون امنیت هیچ پیشرفت و توسعه‌ای محقق نمی‌شود، گفت: ایران امروز با رهبری درایت‌مدارانه رهبر معظم انقلاب، تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی و حضور مردم در صحنه، امن‌ترین کشور منطقه است.

به گزارش گیلانستان، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: شهید حججی اسوه ایمان، صلابت و استقامت بود.

جانشین ناجا با بیان اینکه انسان تا زماتی که سلامت است، قدر آن را نمی‌داند، عنوان داشت: امنیت یک نعمت بی‌بدیل است و تا زمانی‌ که امنیت در جامعه وجود دارد، اهمیت آن ملموس نیست.

سردار مومنی حمله به ساختمان مجلس توسط تروریست‌ها را یک ترقه‌بازی کوچک خواند و اعلام داشت: این ترقه بازی دشمنان در مجلس سبب شد تا مردم ایران اهمیت وجود امنیت در کشور را حس کنند.

وی با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای نا‌امن بیان داشت: ایران امروز با رهبری درایت‌مدارانه رهبر معظم انقلاب، تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی و حضور مردم در صحنه، امن‌ترین کشور منطقه است.

جانشین ناجا امنیت را یک محصول اجتماعی حاصل اقدام هماهنگ دستگاه‌ها و حضور مردم در صحنه بیان کرد و اعلام داشت: از ویژگی‌های امنیت این است که هر لحظه باید تولید شود.

سردار مومنی با اشاره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و دفاع از امنیت کشور در مرزهای ایران عنوان داشت: امروزه مدافعان حرم برای تامین امنیت کشور در خارج از مرزهای کشور جان‌فشانی می‌کنند.

جانشین ناجا با اشاره به اینکه بدون وجود امنیت هیچ پیشرفت و توسعه ای محقق نمی‌شود خاطرنشان کرد: هیچ کشوری وجود ندارد که با وجود ناامنی پیشرفت کند و امنیت است که بستر و فضای رشد را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه در تاریخ معاصر کشور ایران ناامنی‌های بسیار گسترده‌ای وجود داشت و در زمان‌های کوتاهی بخشی از کشور جدا می‌شد گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، امنیت است.

سردار مومنی شرایط امنیت عمومی کشور را مطلوب بیان کرد و اعلام داشت: شاخص‌های امنیتی در سال ۹۶ در اکثر حوزه‌ها به‌ویژه وقوع جرائم خشن و سرقت‌ها در کشور کاهش پیدا کرده است.

جانشین ناجا با اشاره به اینکه شاخص‌های امنیتی استان گیلان از سال ۹۴ تاکنون در حال بهبود است، خاطرنشان کرد: میانگین وقوع جرام در استان گیلان و کشور کم شده اما برخی از آن‌ها چند درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تلاش است با استفاده از همه منابع نسبت به بهبود شرایط امنیت در کشور تلاش کند، بیان داشت: استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه افزایش شاخص‌های امنیت یکی از اقدامات نیروی انتظامی است.

سردار مومنی با اشاره به تولید شیوه‌های جدید جرم به‌صورت روزمره توسط مجرمان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از مجرمان عقب نمانده و با استفاده از فناوری‌های نوین دسیسه مجرمان را خنثی کرده است.

جانشین ناجا با بیان اینکه دوره‌های استانداردسازی رفتار برای ماموران نیروی انتظامی برگزار شده است، اعلام کرد: رعایت اقتدار و اجرای نظم و قانون با رعایت ادب و اخلاق و حرمت‌گذاری به شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسافرت به استان‌های شمالی معطوف به زمان عید نوروز نیست و مسافرت‌ها به استان‌های شمالی در پایان هر هفته اتفاق می‌افتد، گفت: مسئولان استان گیلان امنیت مسافران را به‌خوبی تامین کرده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار