کد خبر : 15346
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396- 37: 17

امروز ایران در تمامی تحولات سیاسی و اقتصادی منطقه تاثیرگذار است/ “تفکر انقلابی – بسیجی” یکی از عوامل اقتدار انقلاب اسلامی

امروز ایران در تمامی تحولات سیاسی و اقتصادی منطقه تاثیرگذار است/ “تفکر انقلابی – بسیجی” یکی از عوامل اقتدار انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز نقش ایران در تمامی تحولات نظامی، سیاسی و اقتصادی منطقه و جهان تاثیرگذار است، گفت: عامل اقتدار انقلاب اسلامی تفکر انقلابی، بسیجی و مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش گیلانستان، سردار پاسدار مهدی کاظمی‌پور ظهر امروز در افتتاحیه طرح یاوران ولایت در اردوگاه آموزشی شهید بیگلو با اشاره به اینکه شهیدان انقلاب اسلامی همواره سبب اقتدار و عزت ایران هستند، اظهار داشت: ایران امروز موجب عزت مسلمین در جهان اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه معرفی و شناساندن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز یک ضرورت در جامعه محسوب می‌شود افزود: نسل جوان باید  شهدا را که عاملان تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی هستند به‌درستی بشناسند.

سردار کاظمی‌پور با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) تحول عظیمی را در تاریخ اسلام به‌وجود آورد خاطرنشان کرد: معمارکبیر انقلاب با ایجاد تحولی عظیم در جهان اسلام، تفکر معنویت و تکیه بر آموزه‌های اسلامی و دینی را برای پیاده کردن اسلام واقعی در جهان حاکم کرد.

وی بسیج را نیروهای فداکار و مخلص اسلام عنوان کرد و با بیان اینکه مردم انقلابی و بسیجی ایران اسلامی همواره به‌صورت خودجوش در تمامی صحنه‌های حمایت از اسلام و ولایت فقیه حضور فعال دارند گفت: تفکر بسیجی به‌دست فرزند صالح اسلام، امام خمینی (ره) در میهن ایران اسلامی به ثمر نشسته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب یک کشور وابسته و ضعیف بود بیان کرد: امروز نقش ایران در تمامی تحولات نظامی، سیاسی و اقتصادی منطقه و جهان تاثیرگذار است و این امر به تمامی ابر قدرت‌های استکباری اثبات شده است.

سردار کاظمی‌پور عامل اقتدار انقلاب اسلامی را تفکر انقلابی، بسیجی و مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به‌واسطه تفکر مذکور با امنیت‌ترین کشور منطقه محسوب می‌شود و این اقتدار حاصل شده برای کشور زیر سایه ولایت فقیه است.

وی تداوم پایه‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی را نیازمند تقویت زیرساخت‌های انسانی دانست و افزود: جوانان انقلاب اسلامی ارزنده‌ترین سرمایه‌های نظام هستند و توانمنسازی، تجهیز و شناخت صحیح جوانان و نوجوانان از ابعاد مختلف انقلاب موجب پایداری و اقتدار هر چه بیشتر جمهوری اسلامی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: برگزاری طرح‌های آموزشی چون طرح یاوران ولایت به ارتقای رشد فکری و شکوفایی استعداد دانش آموزان کمک به‌سزایی می‌کند.

سردار کاظمی‌پور تاکید کرد: در دوره‌های مذکور ارتقای سطح معرفت، بینش، نهادینه شدن شاخص‌های معرفتی، گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد مسئولیت پذیری در جوانان نسل امروز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تفکر انقلابی، بسیجی و گوش به فرمان ولایت فقیه مهم ترین عامل پیروزی ایران اسلامی است خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت ایران گوش به فرمان ولایت فقیه هستند تمامی توطئه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب به بن بست می‌رسد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار