کد خبر : 14972
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396- 27: 12

امروز برای جامعه اسلامی ما بیش از هرچیز، پرورش نیروی انقلابی جوان نیاز است

امروز برای جامعه اسلامی ما بیش از هرچیز، پرورش نیروی انقلابی جوان نیاز است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه شهدا بیش از هر چیز دغدغه حمایت از امام و انقلاب و دین و حجاب داشتند گفت: امروز برای جامعه اسلامی ما بیش از هرچیز، پرورش نیروی انقلابی جوان نیاز است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در مراسم یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی املش، اظهار داشت: با مطالعه وصیت نامه شهدا متوجه می‌شویم که شهدا بیش از هر چیز دغدغه حمایت از امام و انقلاب و دین و حجاب داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: عمل به وصیت شهدا وظیفه همه ماست و یادواره شهدا فرصت مناسبی است برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی به نسل نوجوان و جوان جامعه ما.

دوهندو با بیان اینکه اقناع فرزندان جوان در مورد اینکه چه رشادت‌هایی صورت گرفته که امروز امنیت و آرامش داریم ابراز داشت: دشمن برای محو کردن این فرهنگ با ارزش، کمر همت بسته تا از این طریق به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

وی افزود: برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا و عمل به وصیت شهدا و احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس همراه با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌تواند کشور ما را از گزند دشمنان داخلی و خارجی در امان نگه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: موضوع کاروان راهیان نور باید جدی گرفته شود به‌ویژه برای نسل جدید جامعه ما که دوران دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده و در این زمینه نیاز است که کار جدی‌تری انجام شود.

دوهندو گفت: فرهنگ شهید و شهادت باید ترویج شود و نیروی انقلابی پرورش داده شود و شهدا به‌عنوان الگو معرفی شوند و فرزندانمان را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا و مأنوس کنیم تا در برابر این همه هجمه بی‌امان دشمن در فضای مجازی و ماهواره‌ای عاقبت بخیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهید یعنی دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظالم و دشمن زیاده خواه و مستکبر و همچنین فرهنگ شهادت یعنی از خودگذشتگی و خویش را فدای دین و آئین خویش کردن و تضمین سعادت دنیا و آخرت.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: انسان‌های دنیاطلب قدرت درک مقام و منزلت شهید را ندارند و امروز امنیت و عظمت جمهوری اسلامی ایران حاصل از خود گذشتگی شهدای ماست که در دوران دفاع مقدس و امروز در کشورهای اسلامی منطقه در حال دفاع هستند.

وی با انتقاد شدید از آموزش بعضی چیزها از جمله آرایش و موسیقی در بعضی از مهدکودک‌های جامعه ما افزود: شهدای ما از دوران کودکی و طفولیت با فرهنگ و معارف اسلامی آشنا شده بودند و آراسته به آداب و اخلاق اسلامی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با استناد به آیه قرآن اعلام داشت: در فرهنگ اسلامی واژه مسئول داریم که باید پاسخگو باشد و واژه رئیس حاصل سوغات غرب است برای جامعه و کشور اسلامی ما.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار